Wanneer stopt de misselijkheid?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anique, 22 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anique

    Anique Niet meer actief

    Ik ben nu sinds 3 weken misselijk, hoef niet veel over te geven, tot nu toe twee keer. Maar verder vind ik die misselijkheid echt behoorlijk lastig.
    Ik heb wel heel vaak het gevoel dat ik over moet geven, en het doorslikken van m'n eten gaat vaak ook moeizaam, en daardoor verslik ik me snel en ga ik kokhalzen. En ik kan maar kleine beetjes eten per keer.
    Wie heeft het ook ongeveer zo (gehad)? En wanneer word het wat minder.. ik hoop snel :(
     
  2. Nou meid...meestal na 12 weken wordt het minder maar er zijn ook vrouwen die er 9 maanden lang last van blijven houden.
    Dus ik zou er geen antwoord op kunnen geven. Ik hoop voor jou dat het snel overgaat. Misschien weet de vk iets tegen de misselijkheid?
     
  3. Mama007

    Mama007 Niet meer actief

    Ze zeggen dat het gemiddeld 12 weken duurt. Bij mij was het na 9 weken heel plotseling over.....dus kan ook veel eerder stoppen. Het kan natuurlijk ook langer duren....Hoop voor je dat het gauw weg is!
     
  4. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hier nog één die het behoorlijk lastig heeft. Ook ik kan moeilijk iets binnenkrijgen maar ik verplicht mezelf ertoe en meestal gaat het nadien dan wel beter hoewel die eerste happen erg moeilijk zijn. Ik vind dat die misselijkheid veel in de weg staat. Zo ben ik op zoek naar werk maar ik kan niet verder solliciteren zolang ik me misselijk voel. En ik vrees dat dit niet snel zal verdwijnen. Meestal duurt het misselijk zijn tot de 12e à 14e week zegt mijn vk... Dus we moeten geduld hebben. Maar we krijgen gelukkig iets heel moois in de plaats :)
     
  5. ikkuh

    ikkuh Actief lid

    3 sep 2007
    278
    0
    0
    ik heb er 2weken last van gehad
    nu eigenlijk niet eens meer..
    denk dat het pp uitmaakt.
    ik vin het nbie zo erg
    heb al stress genoeg haha
     
  6. Teardrop786

    Teardrop786 Actief lid

    20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Ik had de eerste 3 maanden last van erge misselijkheid + overgeven. Toen werd het wat rustiger tot de 6e maand, en nu zit ik er weer soms mee. Vooral maagzuur, de baby schopt nu ook tegen m'n maag, dus dat zit ook lekker mee ;)
     
  7. linda84

    linda84 Fanatiek lid

    3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik ben de eerste 16 weken misselijk geweest. Hoop voor je dat het snel minder word want ik weet dat het geen pretje is !
     
  8. Fleur1

    Fleur1 VIP lid

    14 apr 2006
    5.068
    0
    0
    Ik ben mijn hele zwangerschap misselijk geweest en flink overgegeven mocht het heel lang aanhouden en dat je ineens heel veel gaat overgeven heeft de VK de beste pillen die er betsaan. Hierdoor gaat je misselijkheid van over
     

Deel Deze Pagina