Even wat vragen over cyclus en symtomen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyAnn, 21 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Hoi Allemaal

Ik probeer al heeel lang zwanger te worden en dat lukte niet mede door mijn overgewicht. Inmiddels ben ik 42 kilo kwijt en worden mijn cyclussen regelmatiger. Nu had ik even vraagje of wij goed hebben geklust.
    24-8 was de eerste dag en nu dus al min 29 dagen mijn vorige 3 cyclussen waren 35, 33 en toen 35. Wij hebben gelust op 5,6,8,12,14 en 20 september. Zouden we nu een goeie kans maken denken jullie??

Ik ben sinds donderdag wat duizelig en licht misselijk. Niet overgeven ofzo hoor. Heb wel last van rommelde darmen en vanmorgen diaree gehad. msaar duizeligheid en diaree zijn toch geen symtomen??? En totaal geen zere borsten hoort dat er altijd bij???? Mijn temeratuur niet bijgehouden maar ben wel warmer vooral s avonds warme blos op de wangen.

Hopelijk hebben jullie beetje antwoorden. Alvast bedankt.

2. sylcor

sylcor Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.193
    0
    0
    Ped. medewerkster
    noord holland
    ik kan je niet helpen, maar wil even zeggen dat ik het onwijs goed van je vind dat je 42 kilo bent afgevallen!!!
    Hoe heb je dat gedaan en ik welke tijd?

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje meid, wat spannend he? en wat knap dat je al zoveel bent afgevallen... volgens mij zijn er ontelbaar veel symptomen... je loopt in elk geval qua cyclus gelijk met mij op... ik hoop het voor je! ik zou als ik jou was in ieder geval mijn langste cyclus afwachten... en dan misschien eens testen?

veel succes!!

liefs

4. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Heey Alvast bedankt voor jullie reacties.

Het is nu idd weer spannend. We zijn er een paar maanden niet zo mee bezig geweest maar nu bevinden wij ons weer in een goede conditie en positie haha Dus nu voel ik wel kriebels.
    Ik ben bezig met Sonja Bakker en ik sport tussen de 4 en 8 uur per week. Ben in Januari begonnen. En vandaag gewogen en nu officieel een matig overgewicht en niet meer een zwaar overgewicht. BMI onder de 30 gelukkig.

Jullie ook heel veel succes! Het is wat zwanger worden hihi

5. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Wij hebben trouwens de 28ste al wel gesprek bij de gyn. De huisarts deed toen al niet moeilijk en vond het nu helemaal ok dat ik heen ging omdat we zelf zo goed bezig. Dus mochten nu gewoon door. ben in April 2008 al gestopt met de pil dus ja

Liefs

6. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    ..... iemand misschien??

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik denk dat jullie wel goed geklust hebben hoor... en zaadjes blijven gemiddeld toch wel een paar dagen in leven. Nu maar afwachten dus.
    Wat betreft de kwaaltjes... ieder lichaam is anders en het kan nog beide kanten op. Maar die duizeligheid herken ik wel... ik heb dat anders nooit! Maar de keren dat ik zwanger bleek dus wel.

Succes met afwachten!

Groetjes Cyntje78

Deel Deze Pagina