dit heb ik gevonden en misschien wel intressant te weten Vruchtbare uren Kinderen verwekken lukt het beste tussen vijf uur s middags en zeven uur s avonds. Mannen produceren in die uren de meest beweeglijke zaadcellen en de eisprong bij vrouwen vindt bij voorkeur plaats tussen drie en zeven uur, zo blijkt uit een onderzoek van de universiteit van het Italiaanse Modena. Veranderingen in het hormonenstelsel gedurende de dag spelen hierbij een rol, meent de betrokken onderzoeker dr. A. Cagnacci, die hoopt dat dit onderzoek bijdraagt aan de slaagkans op nageslacht bij paren die daarbij problemen ondervinden. Late innesteling onmogelijk De New England Journal of Medicine gaf na onderzoek aan dat een eitje zich normaal tussen zes en twaalf dagen na ovulatie innestelt. Hoe later de innesteling, hoe geringer de kans dat het embryo langer dan zes weken overleeft. Na 12 dagen is succes uitgesloten. Het is mogelijk dat trage eitjes afwijkingen meeslepen en daardoor worden geëlimineerd
hihi, wat grappig, wij hebben afgelopen maand wel een paar keer rond dat tijdstip geklust, voor mijn vriend zijn voetbaltraining aan namelijk. Groejtes
Hoi hoi, Het is het proberen waard natuurlijk, als mijn ventje dan thuis komt van zijn werk gaan we eerst naar boven en dan pas aan tafel, wie weet ! Veel klusplezier voor allemaal, Bibu !