..van dat wachten ..van die onzekerheid ..van die zwangerschapstesten die ik veel te vroeg doe (stiekum in m'n eentje ) ..van het onderwerp Eerste symptomen (er is ALTIJD wel iets dat klopt) ..van het onderwerp Geen symptomen (voor als je toch niets kunt vinden) ..van het concentratieverlies (hele dagen op het forum aan het lezen, ik moet gewoon werken!) ..van die hoofd- en buikpijn als teken dat mijn er aankomen Hoe doen jullie dat nou? Nog iemand goede tips/ideeën?
Ik kan het me helemaal indenken. Na 3,5 jaar wachten heb ik me goddank de kunst van het rustig afwachten eigen gemaakt, maar ik hoop voor jou dat je daar niet op hoeft te wachten. .
Maar HOE heb dat gedaan dan? Ben wel heel benieuwd hoor! Trouwens spannende dag volgende week maandag zag ik.....
Hahahaha! Zoooo herkenbaar! Ik doe altijd heel erg mijn best er niet mee bezig te zijn, maar het lukt me toch niet! Heb de moed opgegeven! Vind het eigenlijk ook wel heel gezellig op het forum!
Ja, even nadenken, hoe heb ik dat gedaan...? Nou, ik denk dat het bij mij ook de ervaring werd. Elke maand niet raak maar elke keer wel heel erg gericht zijn op alle 'symptomen' die ik allemaal had maar helemaal geen symptomen waren, maakte dat ik mezelf en de kwaaltjes ook niet meer zo serieus nam. Ik ben me bewust geworden van het psychische vergrootglas dat ik op al die symptomen aan het leggen was, en gerealiseerd dat al die kwaaltjes vòòr een positieve test echt allemaal verklaard kunnen worden uit een diep verlangen naar een zwangerschap, je menstruatie-hormonen, en allerlei normale hormoonschommelingen. Ik heb het allemaal gehad hoor, tot zelfs donker wordende tepels aan toe. En het stomme is dat de 3 keer dat ik wel zwanger was, niets bijzonders merkte. Dé tip voor mij is: neem ALLE kwalen absoluut niet serieus. Realiseer je dat je verlangen naar een babytje/zwangerschap zo diep zit dat je lijf je als kadootje gewoon zwangerschapskwaaltjes nabootst. Ja, maandag wordt inderdaad effe spannend. Intake IUI.Volgende maand mogen we beginnen... Duim maar... .
Ja je hebt helemaal gelijk hoor. Iemand vroeg ook al aan mij of ik niet juist later ongi werd door een soort "schijnzwangerschap". Dat heb ik dan nog net niet, maar alle verschijnselen zijn er wel, en zo niet dan toch Ik zal zeker voor je duimen! Laat even weten hoe het ging. Update: gisterenmiddag Kruidvat test gedaan maar negatief. Afwachten dus, als ik morgenochtend nog niet ongi ben dan nog maar een test er tegenaan gooien.....
Hopelijk heb je een positieve test en anders zie je maar weer dat inderdaad je menstruatie misschien wel uitgesteld is geraakt door de hoop. Ik duim voor je en laat maandag weten hoe het is gegaan bij de fertiliteitsarts. Doeidoei!
Twee negatieve testen verder (jaja ik weet het niet slim...) en nog steeds geen Wel ziek, buikgriepje waarschijnlijk. @Anouk. Ben benieuwd naar vandaag! @Roosje. Zag dat je vandaag 1 dag overtijd bent.....spannend!
Waah, frustrerend meid! Ik hoop dat 'ie één dezer dagen toch dat zo gehoopte streepje geeft. Ik zou er echter niet meer teveel op hopen. 4 dagen over tijd en geen positieve test is vaak geen goed teken. Dit niet om je te kwellen maar puur om rationeel te blijven hoor! Gesprek in het zk is prima verlopen. Komende cyclus ga ik starten met de IUI en volgende week woensdag (24-9) krijg ik spuitinstructies voor de Puregon. Gisteren had ik mijn laatste eisprong voor de start van de IUI dus wie weet is het allemaal niet nodig (ik hoop het zoooo) maar zo niet, dan is de IUI er om ons een handje te helpen. De fertiliteitsarts zei dat we een goede uitgangspositie hebben omdat ik al wel 3 keer zelf zwanger ben geworden. Tevens is het zogenaamde PCO-beeld van voorheen verdwenen nadat ik dus ben afgevallen (26 kilo). Jippie! Hoe meer goed nieuws, hoe beter, denk ik dan maar! Ben in elk geval weer even erg blij!
@Anouk. Spannend hoor meid! Zou wel lachen zijn als het met je 'laatste' ei zelf nog lukt he! Maar dat je daarna met IUI kunt beginnen is ook een goed vooruitzicht. En wat super goed van je dat je zoveel bent afgevallen. Hoe heb je dat gedaan? Mijn BMI is ook aardig (lees: niet onder de 30) dus ook daarover kan ik wel wat tips gebruiken. Zoals je aan mijn banner kunt zien is het vandaag dan toch begonnen. Vond het trouwens wel fijn/goed om te lezen dat geen positieve test, na 4 dagen overtijd, geen goed vooruitzicht is. Dat is wel realistisch, en daar hou ik wel van