Hoi allemaal, Wij zitten er aan te denken misschien toch maar ovulatie testen te gaan gebruiken deze maand om zo wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus. Nu verbaas ik me enorm in de verschillende varianten die je hier allemaal van hebt. Welke zijn nou "betrouwbaar" goed bevallen en makkelijk af te lezen? De cb vind ik voor nu te duur ..
Oh! Ik lees mee! Zelfde vraag hier, mijn cyclus blijkt zo onregelmatig dat ik toch beter met ovutests aan de slag kan.
Nu nog reacties ivm onregelmatige werktijden is temperaturen geen optie hier vandaar toch maar de stap naar ovulatie testen om een beter beeld te krijgen gezien ik ook niet echt duidelijk iets merk of voel tijdens de eisprong periode
Ik zou die van zwanger en kids nemen. Goedkoop en werken erg goed. Zelf heb ik negatieve ervaringen met die van de action. Sensitest ook gebruikt, maar die zijn duurder. Cb digitaal heb ik ook, maar vind deze niet zo handig. Heb zo'n 9 dagen een knipperende smilie gehad, erna pas een normale blijvende smilie. Zo gaan de sticks wel erg hard en je hebt geen idee of je er al echt bijna bent (streepjes mag je niet interpreteren). Succes
Ik heb alleen ervaring met de action test, dacht eerste keer lekker goedkoop proberen kan altijd nog een andere pakken als deze niet werkt. Maar vond mijn piek prima, heb wel op de dag waarvan ik dacht bijna positief savonds nog eens getest, anders had ik hem zeker mis gelopen. ..