Rare menstruatie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Charlie9119, 21 okt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charlie9119

21 okt 2021
    65
    64
    18
    Hallo allemaal.
    Ik ben helemaal nieuw hier, zoek me suf op Google maar kom er niet uit.
    Best een lastige vraag trouwens.

Sinds augustus heb ik 2 x per maand een bloeding van een aantal dagen. Voelt en lijkt op menstruatie, maar dan 2 keer per maand zeg maar.
    Dus augustus 2x,september 2x, van 3 oktober tot 8 oktober, en van 17 oktober tot vandaag.

Normaal heb ik een regelmatige cyclus van rond de 28 dagen en weet dus dan ook wanneer m'n vruchtbare dagen etc zijn.
    Nu heb ik daar totaal geen idee meer van, en ovulatie testen zijn ook altijd maar hele lichte streepjes.

In mei heb ik een uitstrijkje gehad, en die was helemaal goed.
    Nu heeft de dokter eergister een nieuw uitstrijkje gemaakt maar daar moet ik dus 2 weken op wachten en maak me behoorlijk druk.

Wel ben ik vaak misselijk, en moe. Heb al een aantal testen gedaan maar die zijn steeds negatief.

Alleen heb ik nu al sinds 17 oktober echt veel last van menstruatie pijn, en eerste paar dagen bruin verlies. Eindigde weer in rood verlies. En nu dan gestopt, alleen de menstruatie pijn blijft aanhouden.

Herkent iemand van jullie zich een beetje in dit verhaal, en ook al eens mee gemaakt?

Heb trouwens al een gezonde zoon van 3 en dacht toen ook dat ik gewoon ongesteld was, maar bleek toch 7 weken zwanger toen ik de eerste test deed en die was gelijk knal positief.

Alvast bedankt voor het lezen van m'n lange verhaal.

Veel liefs

Deel Deze Pagina