om eerlijk te zijn vind ik ook dat ze lichter worden. de onderste is lichter als de bovenste. Ik hoop natuurlijk voor je dat het gewoon goed zit, maar bij mij was het geen goed teken
We zitten in zelfde schuitje.. Ik heb 14 en 18 febr getest en zien er zelfde uit als de jouwe..frustrerend he !
ik wil niets zeggen maar de kvtesten ik weet het niet meer ik heb zelf in't being van deze zwangerschap vaak getest en ik merk dat per pakje kvtesten er een verschil is kwa intensiteit. zo heb ik met idem urine 2 testen gedaan 1 zeeer licht en de andere knalde. Als hij om de andere dag niet stijgt dan zou ik me echt zorgen maken. succes!
Hoop dat het goedzit maar aan de testen te zien vind ik het niet hoopvol .. Ik zou even doortesten de komende dagen en zien of hij donkerder word.. Succes
Ik hoor ook vele negatieve verhalen over kruidvat testen, laten we hopen dat het daaraan ligt, ik duim voor je ( en voor mezelf )
Ik zou toch over 2 dagen nog een testje wagen hoor ik had ook helderrood met kramp en testen werden alleen maar duidelijker ook langzaam en me dochtertje licht nu lekker te slapen hoop dat je gewoon nog zwanger bent meid
Ik zag het ook gelijk aan je testen dat het niet goed zat. Ik wens je heel veel sterkte voor nu en komende tijd!
TS, hoe gaat het nu? Zou voor de zekerheid nog wel een testje doen over een paar dagen. Lees van meer meiden dat het bloedverlies niet altijd wat hoeft te zeggen, mits je natuurlijk ook echt heftige krampen erbij hebt. Ik heb ook zulke testen namelijk gehad, de eerste week na NOD en ik had pas 1 week later een knal test... zwangerschap is wel gewoon doorgezet.