Hoi meiden, de titel zegt t al. ik wil hem morgen gaan gebruiken, maar je hoort er niet veel goeds over. Zit morgen op 4 dagen voor nod Heb ook nog 2 v 5 liggen zal ik die dan maar doen. heeeeellllp. Thanx.
Mijn ervaring met predictor vroege test Ik had zwanger kraanwater zo'n 1,5 jaar geleden toen ik de test eens deed voor de grap met alleen water
Ja ik weet het ... erg he !!! Iemand zei hier dat haar man positief getest had, dus ik grapte dat ik het wel eens met kraanwater wou proberen. Nou, zo gezegd, zo gedaan! Water uit de kraan opgevangen en de test in gedompeld (zoals je bij urine zou doen dus ). En ja hoor! een streepje ... en toen een foto gemaakt en hier laten zien Sindsdien komen die dingen er bij mij niet meer in.
ik heb ook negatieve ervaring met predictor helaas . ik was nog nooit over tijd geweest maar vorige maand wel maar een test gedaan een vaag streepje iedereen riep ja je bent zwanger ik geloofde het niet na 11 jaar zeker in eens op de gewone weg nou mooi niet dus ik werd flink ongi . bij mij komt die test er niet meer in. Dit stukje is net voor we in de mmm kwamen gebeurt. [ 2009] Heb hem even weer opgezocht. De mannen testen met water zelfs positief . Ik zou als ik jou was even een 2 voor 5 kv doen op je nod dag.