hallo meiden dat zullen jullie vast ook wel hebben, maar ik word er af en toe gek van, ik ben zo bang dat we geen kinderen kunnen krijgen. iedere keer in me vruchtbare periode, dat verplichte klussen pff, en dan probeer ik er niet zo veel mee bezig te zijn, maar onbewust ben je er toch mee bezig tijdens het klussen. van zou er wel genoeg inzitten? loopt er daarna niet teveel weer uit? zou hij goed zaad hebben? allemaal van die dingen pff ik word er zo onzeker van, hoe gaan jullie hiermee om?
meis maak je niet druk hoelang ben je nu bezig ? mijn dochetr diende zich aan in ronde 7 en mijn 2 jongens ook voor die tijd zat ik ook zo net als jij elke keer weer pff zou ik nog wel vruchtbaar zijn zou hij nog wel vruchtbaar zijn tegenwoordig moe je minimaal een jaar het een kans geven voor je bij wijze van mag gaan klagen bij de ha en geloof me er komt een moment dat je denkt pff laat ook maar en dan ben je ineens zwanger
we zijn 4 maanden bezig, dus dat is nog niet zo super lang, maar toch die onzeker heid. je kunt natuurlijk zelf niet zien wat er binnen in je gebeurd, en dat er zomaar een kindje in kan groeien, dat is zo iets moois. af en toe zou ik wel iets willen hebben waardoor ik even na binnen kan kijken of de zaadjes wel goed zwemmen en of alles goed gaat daar binnen haha maar helaas dat gaat niet, het is inderdaad gewoon rusitg afwachten, en wachten duurt altijd erg lang! en inderdaad heb ik weleens vaker gehoord als je er dan gewoon niet mee bezig bent dat het dan wel lukt! je lichaam kan je zo goed voor de gek houden!
Ja, dat soort onzekerheden gaan ook wel in mij om, hoewel niet zo tijdens de seks. Ik denk dat als je een goede levensstijl hebt (niet roken, gezond eten, voldoende lichaamsbeweging), en verder geen verhoogde risico's op dingen die van invloed kunnen zijn op vruchtbaarheid zoals bepaalde soa's... dat je er niets anders op zit dan je geduld te oefenen en proberen er niet teveel mee bezig te zijn! Is voor het genieten van de seks ook niet zo bevorderlijk, toch? Ik weiger ons seksleven dan ook opeens als 'klussen' te beschouwen, omdat we zo graag een kindje willen. Voorheen hadden we ook altijd zin in elkaar, het heeft nu alleen nog een extra betekenis. Misschien dat dat helpt?
ik heb dat dus ook tijdens het klussen waardoor het klussen dus het met tegenzin gaat! verder leef ik gezond! dusja zal allemaal wel goed komen maargoed kan pas echt van geluk spreken als ik een posi test in me handen heb! dit wat je zei": Ik weiger ons seksleven dan ook opeens als 'klussen' te beschouwen, omdat we zo graag een kindje willen. Voorheen hadden we ook altijd zin in elkaar, het heeft nu alleen nog een extra betekenis. daar heb je zeker gelijk in! achja ik ga proberen ervan te genieten!