Hallo mensen, Ik ben hier vandaag nieuw, een leuke site hoor. Vandaag is echt een spannende dag, ik heb even gekeken naar de afgelopen maanden gekeken naar mijn cyclus en ik kom uit op ongeveer 27 dgn gemiddeld. Gisteren was de 27ste dag, ik heb d afgelopen dagen last van pijntjes en krampjes.... Maar sinds vandaag pijn in mijn rechterzij en licht misselijk maar dat zal wel door de zenuwen komen hahahahah. kortom ben echt zenuwachtig en durf eigenlijk niet meer te hopen maar stiekem toch wel weer..... gaan we weer met de innerlijke oorlog hhaha
He nisa, thx voor je pb, ikheb de banner aangemaakt. Nee nog niet durf niet . zoals ik al zei voel van alles wat me bekend van ongi worden voor komt maar toch lijkt het wel of er iets anders is deze maand........ ik..... zucht
anders kijk je het vandaag aan als je vind dat je er zelf niet klaar voor ben wacht je toch tot je zegt , nou wil het wel s weten. test je dan pas mochten de wegblijven het is ook eng
Ja dat ga ik denk ik doen, moet mezelf wel bedwingen om niet naar de winkel te rennen om te gaan testen en sinds we bezig zijn is dit de eerste keer dat ik zo een gevoel heb maar ben bang dat het een vals gevoel is. Ik ben volgens mij spoken aan het zien mag ik vragen hoelang jij al bezig bent en is het de eerste of tweede en hoe oud ben je? ik ben 33 en ben nu bijna 11 mnd bezig, ik hoop zo dat mijn gezoel en misselijkheid en alle vage dingetjes dit keer het raak is....
Spannend he, zo op het einde van je cylus.. En maar wachten en wachten, haha. Succes met testen, en hopen dat je niet ongi wordt maar een mooie positieve test in je handen krijgt .
zucht ja..... w8ten en nog eens w8ten, trouwens de pijn in mijn zij zit nu aan de linkerkant en ik heb nog steeds last van mijn onderrug
Hi, nee nog niet hahaha..... ik heb geen tests in huis want die waren gisteren op bij het kv dus ik ga straks even halen als ze die nu wel hebben.... ik heb nog steeds buikpijn, en vlagen van misselijkheid dus twijfel nog steeds hoor....... en weet je klinkt maf hoor maar heb ook bubbeltjes van beneden... snap ie? hoe is het met jou?
Nou naar 11 maanden mag het ook wel een keertje raak zijn he Ik hoop voor je dat je zwanger bent. Ik ben benieuwd naar de test
bubbeltjes kan je het ook anders beschrijven kan me even niets voorstellen haha mijn ongie is zo goed als voorbij dus dat wordt vanaf morgen lekker klussen zal proberen om de dag maar of dat ons lukt :S we zijn beide elke dag na 20,00uur thuis ivm met werk en soms ben je gewoon te moe (ik dan in ieder geval nog eten klaarmaken afruimen heb niet altijd evenveel energie over maar we zullen ons best doen verder nog niets nieuws , maar jou ongie is er nog niet dus..... kan nog alle kanten opgaan. wanneer ga je het halen ik vind het knap dat je kan wachten =D>
dank je wel echt lief dat je zo meeleeft.... ik ga staks de test halen als ze die hebben..... dan laat het het weten... hoeft toch niet perse met ochtendurine of wel?
Mijn zwangere collega had het ook over rare bubbeltjes in haar buik. Zij omschreef het als een soort visje wat beweegt. Hihi, maar zie is ook wel een beetje gestoord hoor. Maar misschien is dat een beetje hetzelfde gevoel. Zij is nu dik 5 weken zwanger.
Goedemorgen Dames, Hoe gaat het hier? Nou vanochtend een zware domper, licht roze bloedverlies.. en nu een heel klein beetje bruinachtig... verder niks. ik heb ook geen buikpijn of iets dergelijks alleen een licht gevoel.. tests zijn negatief dus ik ga er gewoon vanuit dat het niet raak is. Het is trouwens wel de eerste keer dat ik over tijd ben.... dus voel me nu best sad.....