Hej meiden, Hebben jullie (meiden met een ietwat langere cyclus) ervaring hiermee? Ik zit nu op dag 23 en nog geen pos ovu in handen, iedere dag zijn precies hetzelfde licht van kleur! Nog door blijven testen, mag ik nog hoop hebben op een positieve test? Iedere dag test ik om rond 18.00 en ik ben al vanaf dag 10 bezig! Overigens wel deze maand voor het eerst ovutesten gaan gebruiken. Doeg doeg Onzekere ikke
Het zou kunnen dat je maand pas heel laat je ovulatie hebt maar het kan ook gewoon zijn dat je je piek net gemist hebt, te veel drinken/ te veel plassen/ onebtrouwbare test. Let je ook op andere signalen van je lichaam? vruchtbaar slijm enzo? Als je echt een goed beeld van je cyclus wil krijgen kan temperaturen wat meer duidelijkheid geven.
Hoi Mime, Ja ik let wel op de signalen het slijm is eigenlijk nu wel afgelopen, afgelopen dagen hebben we wel gevreeen hoor. Maar ik vind het gewoon raar dat ik totaal geen donkerder streepje krijg. Net wat je zegt misschien gemist, getsie ik hoopte zo dat ovulatietesten mij een helder beeld zouden geven. Ik ga weleens kijken hoe het temperaturen werkt Dank je voor je reactie! Doeg Oogappel
Hi hi... Ik ben ongeduldig maar hij wordt donkerder, jeetjuh wat heb ik dan een late eisprong...wanneer nu lekker sexen. Gisteravond al gedaan Is het nu het beste om iedere dag te sexen of om de dag? Doeg Oogappel
ik zou het elke dag doen!! dit zijn dan maar een paar dagen want na de eisprong ben je niet meer vruchtbaar natuurlijk. ps dag van eisprong nog wel!!
ik heb ook voor het eerst ovutesten gebruikt, maar had een pakketje met 5 testen en heb alleen de aangegeven dagen getest. Maar ook steeds lichtere strepen dan de controle streep. Geen idee of ik hem gemist heb of dat hij toch later of eerder was....Volgende maand maar meer testen in slaan......(hoop natuurlijk dat dat niet nodig is).