jaaa daarr ben ik inddd heeeeel erg al achter... maar deze ronde voelt het anderes..... en neem nou die maagzuur dat kan je lichaam toch nooit faken? En een ijzersmaak sinds vandaag... ben erg misselijk en duizellig maar dat kan ook n griepje ofzo zijn....
ik vind een nega test niet erg....hahaha jah wel balen, maar dat is niet anders.... ongi worden lijkt me veeeeeeeeeel erger!! Vooral deze maand.... maarja andere rondes was het eerste dag van ongi balen en dag erna ga je alwer gewoon verder.... tja zo is het leven toch? tis niet dat ik erin blijf hangen ofzo... Morgen en overmorgen gewoon nog testen Scheelt dat die van kruidvat goedkoop zijn.... vandaag had ik een van matcare ultra (erg gevoelig!)
Ik zou (hoe moeilijk wachten ook is) nog even 2 a 3 dagen wachten en opnieuw met ochtendurine testen. Duim voor je...
Jammer dat ie nog negatief is. Ik zou over 2 dagen testen, je zit immers nog voor je NOD. HOe moeilijk wachten ook is! Duim voor je dat je toch zwanger blijkt te zijn!
ik duim ook voor mezelf... maar de hoop is gezakt naar het 0punt ga morgen ochtend testje doen en anders pas weer vrijdag hoor! maar dan ben ik vast al ongi:x