Hallo allemaal! Ik heb op moederdag 8 mei positief getest. Dit was 9 dpo of 11 dpo. Ik ga even uit van 9 dpo.. Pas vandaag (10 dagen later) had ik pas een test die in de buurt komt van knaltest. Mn testen zijn heel lang vaag gebleven en leken niet op te lopen. Vanaf 15 mei zag ik pas echt verbetering. Alle voorbeelden die ik lees op internet met dezelfde situatie lopen slecht af in een miskraam. Zijn er ook mensen met een vergelijkbare situatie waarbij het wel goed is afgelopen? Ik heb een foto toegevoegd van mn testen..
Ik vind het opzich wel meevallen. Uiteraard wil je graag op NOD een knaltest, maar kijkende naar de testen vind ik de oploop best goed hoor! Veel dames hebben soms binnen 24 uur al mega oploop, en dan maakt dit je uiteraard onzeker. Maar voor nu zit het goed, en uiteindelijk geeft niets je garantie ❤️ Ik snap je gevoel helemaal hoor, en als ik mijn ervaring (met minder oplopende) testen deel wordt je niet vrolijk, maar het verschil was dat ik ook vrij snel bloedverlies had. Echter ook genoeg gelezen waarbij het per 48u opliep en dat het gewoon goede zwangerschappen waren.
Hcg verdubbelt elke 48-72 uur Eigenlijk moet je dus om de dag vergelijken. Tussen 10 en 12 zie je een verdubbeling en ook tussen 14 en 16 en 16 en 19. Hij is alleen tussen 12 en 14 niet verdubbeld. M.i. een prima oploop waarbij er geen zorgen hoeven te zijn