Testen zwanger en kids en foliumzuur tabletten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door paniekertje, 17 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Dag dames,

Hoewel we nog niet officieel bezig zijn ben ik al wel hier en daar wat dingetjes aan het voorbereiden. Zo las ik in het topic van de testen over de testen van zwanger en kids. Deze kun je tegen de verzendkosten gratis bestellen. Mijn vraag: hebben jullie goeie ervaring bij deze testen? Daarnaast kun je tegen een meerpijs van 2.45 E 30 foliumzuur tabletten bestellen. Zouden jullie dit aanraden? Ben sowieso van plan foliumzuur te gaan slikken, maar weet niet of het wel veilig is om dit via een site te bestellen. Heb al wel 2 pakjes foliumzuur in huis van de drogist, maar die zijn erg duur! Hoop dat iemand hier ervaring mee heeft!

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb goede ervaring met zowel de ovulatietesten als de zwangerschapstesten van Z&K. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap 5 dagen voor nod al positief getest met de uiterst gevoelige midstream test. En met de ovutesten vond ik altijd duidelijk mijn piek.
    Ook vitamines/ foliumzuur heb ik wel eens meebesteld. Kun je prima doen. Succes!

3. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    en ik heb ovu testen van zwanger en kids en heb de afgelopen week op 13-12 en 16-12 een streepje zichtbaar gehad maar geen een zo duidelijk als de controle streep... die maanden ervoor gebruikte ik die van testjezelf.nl en die bevielen me een stuk beter!!

4. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Geen ervaring met zwanger en kidz maar ik weet wel dat foliumzuur helemaal niet duur hoeft te zijn je kan prima eigen merk gebruiken en die zijn geloof ik nog goedkoper dan wat je aangeeft.

5. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

hier ook de ocu testen van z&k en het bevalt mij ook prima, ik heb ook testen gebruikt van testjezelf maar ik persoonlijk vind deze minder.

foliumzuur heb ik van de kruidvat gehad maar slik deze niet meer omdat ik daar van foliumzuur steken.drukkend gevoel krijg in mijn schaamstreek.

6. paniekertje

paniekertje Fanatiek lid

5 dec 2011
    1.089
    60
    48
    Bedankt voor jullie reacties!
    Dan ga ik ze gewoon bestellen en zie wel hoe ze bij mij werken.
    Testen zijn al duur genoeg in de winkel dus ben blij dat zwanger en kids deze voor een klein prijsje aanbiedt.
    Ik had bij de KV 2 doosjes foliumzuur gekocht van het merk evasin, voor 28 capsules iets van 4 euro.
    Heb even gegoogled naar KV foliumzuur tabletten en daar betaal je voor 120 stuks 2.39 E, nou dan weet ik wel wat ik ga doen!
    Bedankt in ieder geval.

Deel Deze Pagina