Kun je met een ovutest ook testen of je zwanger bent? (ik weet dat je hiermee de LH piek kan zien, maar heb ook wel s andere verhalen gehoord...) Liefs!
Nee hahaha.. Gister een ovutestje gedaan.. Ik had namelijk ook wel vaker gehoord dat die positief zouden moeten/kunnen zijn als je zwanger bent.. Natuurlijk ook wel zwangerschapstest gedaan, maar die was nega
Friesland, ah jammer meisje maar je bent nog vroeg. Je bent nog niet overtijd dus je hebt nog steeds kans. Ik had vorige maand zes dagen voor nod een positieve test maar helaas een dag na mijn nod ging het mis. Zo zie je maar zo vroeg positief testen zegt ook niet alles...
Daar heb je inderdaad gelijk in...!! Maar als ik zie dat de meeste toch wel 10DPO of 11DPO positief testen, dan denk ik dat de kans wel een stuk, heel stuk kleiner is geworden.. Heb ook het gevoel nu dat ik echt ongesteld ga worden.. Wat ik normaal gesproken niet zo heb..
Het KAN voorkomen dat je met een ovutest positief test als je zwanger bent maar het hoeft niets te zeggen want vrouwen hebben meerder LHpieken dus hij kan vaker een duidelijke streep laten zien. Je mag er niet van uitgaan dat als je ovutest posi is dat je zwanger bent.