Innestelling gevoeld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Regenboogmam, 5 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Hoi Allemaal,

Volgens mij heb ik een innestelling gevoeld...

Vorige week zondag had ik mijn ei, vrijdag avond echt kramp in mijn buik gehad en gisteren wat meer last van afscheiding (beetje oranje).

Ik moet volgende week zaterdag ongesteld worden.

Ik hoop het!
    Zijn er meer die dit hebben gevoeld? Ik hoop dat het een innestelling is.

Groetjes!

2. sinada

sinada Niet meer actief

Als ik goed ga nadenken zou ik het kunnen hebben gevoelt. Paar keer flinke steek en was toen over heel even ongikramp gehad heel licht. Het kan dus heel goed dat dat de innesteling is geweest

succes

3. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    hey meis ik wee niet ik heb nadat ik mn ei heb gehad een paar dagen echt pijn gehad in mijn baarmoeder nu heb ik af en toe behoorlijke steken in mn baarmoeder ik weeet t niet ik hoop t zo....spannend he liefs

4. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Nou, wie weet! Echt spannend!

Dan loop je een beetje gelijk met mij.
    Had je het vorige maand ook dat gevoel? Ik niet namelijk.

5. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb het nu denk ik voor de tweede keer gevoeld.
    Na mijn eisprong last van afscheiding en tijdens een mogelijke innesteling steken in mijn buik. Vorige maand was het erger dan gister.
    Toch zeggen de meeste mensen dat je dit niet kunt voelen. Wat is het dan?
    Afwachten maar! Succes!

6. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    neej dit is mn derde ronde en vorige maand volede ik van alles!misselijk moe stemmingswisselingen enz nu voel ik me juist kiplekker behalve dan dat gevoel in mn baarmoeder!spannend joh vindt je niet idd we lopen beetje gelijk...maar ik kan niej veel zeggen van mn cyclus eerste keer was 24 dagen laatste keer 36 dus we wachten rustig af succes he!liefs sjaantje

7. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Ja, het is wel gek als je het kan voelen eigenlijk. Het is maar zó klein.
    En toch hebben sommige mensen het gevoeld. Het blijft spannend!
    En inderdaad, wat is het dan?
    Jij ook succes!

8. Regenboogmam

Regenboogmam Actief lid

21 aug 2008
    389
    0
    16
    Voor mij is het me tweede ronde en alles kan nog ontpillen zijn. Ik heb wel een regelmatige cylus tot nu toe. Ik vind het ook spannend hoor. Ik heb nu wel een beetje het gevoel dat het raak is, maar durf het ook niet te veel te denken i.v.m. de teleurstelling. Vorige maand voelde ik heel sterk dat het niet raak was. Jij ook succes!

9. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Ik heb ongeveer 5 dgn voor mijn NOD de gehele dag soort van menstruatiekrampen gehad. Toen de krampen op zijn heftigst waren, had ik ook last van mijn onderrug. En de hele dag door voelde ik me wat vreemd en raar. Die avond had ik rose achtige afscheiding. De volgende dag gevoelige borsten, deze dag ook getest: Positief (licht streepje, maar streepje = streepje)

10. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb het 3 x gevoelt en darvan was ik 2 x zwanger en 1x later ongesteld (dus misschein toch zwanger geweest?) en ook me eisprong voel ik altijd.

het zou dus zomaar kunnen en duimen dus dat hij ook blijft plakken :)

11. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

Hier nog een:

Heb het ook echt gevoeld ruim een week na de eisprong last van ongikrampen. Alleen geen bloed gezien. Dus dat hoeft niet.

Bind je er niet op vast. Iedereen voelt en ervaart wat anders, maar het kan dus wel!

12. Dyaan

Dyaan Actief lid

22 aug 2007
    241
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Hoi
    Ik heb het volgens mij van 't weekend ook gevoeld ... ik had zaterdag wat gekleurd (lichtbruin) afscheiding, ik moet komend weekend ongi worden. Maar wij zijn al een tijdje bezig en ik vertrouw mijn eigen lichaam niet meer helemaal ... heb zo onderhand wel vanalles gevoeld waarvan ik zeker dacht te weten dat dat toch een echt teken van zwangerschap was. Dus, geduuuuuld ... zucht! Morgenochtend naar de gyn, ben benieuwd, en toch ook weer benieuwd naar komend weekend, zou 't misschien dan toch ...... ?!?!?!?!

Deel Deze Pagina