testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by Samba25, Oct 27, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Goedemiddag meiden,

Nog even een vraagje,

klopt het dat als je bijvoorbeeld over 2 weken ongesteld zou moeten worden, en je blijkt dus zwanger te zijn, zonder dat je dit nog weet, dat als je nu een test zou doen, deze negatief aangeeft? Ik snap nog niet helemaal hoe het zit met wanneer testen..
    Hopelijk heeft iemand goede raad!

Liefs Denise

(nog steeds gestopt met roken 4e dag, ik ben trots op mezelf!)

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Je kan testen vanaf de dag dat je ongesteld moet worden.
    Op dit moment zou je je eisprong moeten hebben, dan ben je dus nog niet zwanger, dan moet je je best doen om zwanger te raken ;)

3. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    ok dank je wel, ja vandaag eisprong, ik heb eergisteren en gister geklust dus....heb mijn best gedaan, haha stuurde net mijn lief een smsje dat ik vandaag de eisprong heb, hij vroeg heeft het nog zin om vandaag te klussen? uhm is dat eigenlijk zo?
    Of alleen de dagen ervoor?
    Hoor het weer graag!

4. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    dat brengtme op nog een vraagje, stel dat het dus in deze ronde gelukt is, vandaag eisprong, wanneer kan ik dan testen? op de NOD?

5. Olove

Olove Actief lid

Oct 23, 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @Jojo23..Voor mij is dit ook de 4e dag dat ik ben gestopt met roken! Samen met mn vriend!
    Moet zeggen dat het me makkelijk afgaat, behalve afgelopen zaterdag..toen had ik echt een OFF day was niet te genieten..nu gaat het zo goed..moet alleen nog wennen aan de gedachte..zou zo uit gewenning een pakje sigaretten kopen haha

Voor de hoeveelste ronde zijn jullie bezig?

Voor ons is dit pas de eerste ronde..had volgens mij afgelopen donderdag wel al mn eisprong..mag al van geluk spreken als ik die heb gehad..want het schijnt dat het niet meteen komt als je stopt met de pil.
    Had overduidelijk veel steken en krampen en vruchtbaarslijm..op 6 nov is mn NOD..vanuitgaande van 28dgn...erg spannend allemaal!
    Oww..zie trouwens dat je vanaf de 13e bent gestopt..ik vanaf de 10e ;)
    En vandaag je eisprong..hopen dat het echt zo is..merk je er iets van?
    Succes

6. Gogirlh83

Gogirlh83 Nieuw lid

Oct 18, 2008
    3
    0
    0
    Groningen
    Ik heb testen in huis, waar je 4 dagen voor je NOD kan testen.
    Maar heb daar zelf niet zo'n vertrouwen in.

Zou gewoon wachten met testen totdat je ongesteldheid uitblijft!

Succes

7. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Jojo, het heeft nog wel zin om vandaag nog sex te hebben hoor. Je weet toch niet 100% zeker wanneer het eitje springt, en sowieso duurt het nog eventjes voordat het eitje niet meer te bevruchten is.
    Of het nodig is is een andere vraag omdat zaadcellen wel een paar dagen overleven. Als je het dus gister hebt gedaan liggen die zaadcellen vandaag en waarschijnlijk morgen ook nog wel te wachten op de eicel. Maar als je je er beter bij voelt kun je het nog een keer proberen vanavond!

Dan kun je inderdaad testen op het moment (over twee weken ongeveer) dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden.

Succes!

8. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Ja hoor, je kunt nog steeds lekker klussen meid.
    Weet je 100% zeker dat je vandaag je ei hebt of gok je dat? in het laatste geval, nog een weekje doorgaan ;)
    Je cyclus kan langer zijn he...

Testen; 2 weken na eisprong.

9. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    @Olove
    Ja dit is ook pas onze eerste ronde, echt spannend. Ja ik heb geen idee of ik de eisprong vandaag heb, had inderdaad vorige week al een raar gevoel wat meer op de eisprong leek..maar ja, gewoon maar afwachten en er op los klussen, merk trouwens nou al dat het soms al een beetje beladen wordt, moet er ook wat minder mee bezig zijn maar ja, ik zag hier staan dat gister mijn vruchtbaarste dag was dus ik dacht kom op maar, we gaan ervoor! En het kwam een beetje als een ' moetje' over, maar ja jammer dan, het is wel gelukt haha!
    Ja en dan dat stoppen met roken, vreselijk, zaterdag had ik inderdaad ook een zwaar waardeloze stoppen met roken dag, ik had er echt de balen van en 6 huilbuien gehad om niks, of dat nou door het ontpillen komt of het stoppen, of allebei ik weet niet maar het was niet gezellig!
    Dus mijn vriend had al zoiets van, neem je niet teveel hooi op je vork, en stoppen met de pil en stoppen met roken, misschien wel waar maar het moet eenmaal allebei tegelijk!
    Maar net als wat jij zegt, vandaag heb ik weer helemaal nergens last van, gaat me echt goed af. Alleen vanmorgen bij de supermarkt zei ik wel bijna: een pakje Camel orange...uhm oh nee... ;)

Liefs Denise

10. Olove

Olove Actief lid

Oct 23, 2008
    406
    0
    0
    Sales medewerkster
    HHW
    @jojo
    Zo herkenbaar..ik had oko giga huilbuien..mn vriend wist echt niet wat hij er mee aan moest..
    Ik dacht miss komt het wel door al mn hormonen die in de war zijn..en die vermoedelijke eisprong die ik heb gehad.
    Na ja ...en teveel hooi op je vork..miss wel..maar stoppen met roken als je zwanger bent..kleine slagingskans hoor..dit is veel beter te doen!
    We kunnen het! :)
    O..zit jij trouwens ook aan de Etos zwanger worden pillen? ik gebruik dat vanaf het begin op advies..zitten allerlei vitamines in en foliumzuur en zorgt voor een regelmatiger cyclus..2x daags knotsen van pillen..maar hoor alleen maar positieve dingen erover.
    Aan welke pil zat jij eigenlijk?

11. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

Oct 22, 2008
    2,082
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor alle tips!

Volgens mij banner heb ik vandaag mijn eisprong maar zeker weten doe ik het niet :oops:
    We gaan gewoon vrolijk door en hebben meestal sowiezo om de dag sex dus we kunnen bijna niet missen!
    Maar het zou wel heel snel zijn in de 1e ronde maar alles kan zullen we maar zeggen...
    was vanmorgen even bij de HA, het is namelijk zo dat ik, toen ik de pil nog slikte, hem best wel eens vergat. Ik vroeg aan haar, hoe kan het dat zijn dat ik nooit zwanger ben geraakt. ( dacht alweer dat er iets mis met me was natuurlijk) maar ze zei, de kans is eigenlijk heel erg klein om zwanger te raken als je je pil vergeet, je zou dan ook precies op de juiste dag sex moeten hebben en er komt nog bij dat de pil atltijd in je lichaam zit als je hem slikt, dus heb me even gerust laten stellen...pfff...
    Hoop echt dat het gauw lukt voor iedereen die graag zwanger wil worden!

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Nou meid, dat je maar snel zwanger mag worden!

13. mamadolly

mamadolly Actief lid

Aug 16, 2008
    425
    0
    0
    @ Gogirlh83, ik had ook van die testen..ik vond het maar rotzooi. Maar er zijn vast ook mensen die er wel posi over zijn.
    ik teste een week NA mn nod nog steeds negatief met die dingen. terwijl een duurdere clear blue test toch echt positief aan gaf.

Share This Page