Cyclus na curretage

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sucre, 25 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hoi meiden,

Eind juli ben ik helaas gecurreteerd. Mijn man en ik willen graag verder en opnieuw proberen zwanger te worden, maar mijn lichaam werkt absoluut niet mee.

Na de curretage werd ik na 45 dagen pas ongi en nu zit ik al weer op dag 43 en nog geen teken van een aankomende ongi. Is dit normaal? Heeft je lichaam echt zo veel tijd nodig om te herstellen? Hebben meer meiden dit gehad?

2. inge08

inge08 Actief lid

21 mrt 2008
    204
    0
    0
    Nee sorry na mijn curretage had ik wel eerst wat wisselend de ene keer 34 dagen en dan weer 28 maar heb het nu weer in orde.. Ben in juni gecurreteerd!
    Is het kans dat je nu zwanger bent?

3. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    Hoi sucre ,
    Mijn cyclus is na m,n curretage nooit meer helemaal hetzelfde geworden.
    Ik schommel elke maand met de dagen terwijl ik daarvoor altijd echt altijd 28 dagen had.

Het is natuurlijk wel een flinke ingreep daaronder en het kan een hoop dingen verstoren..
    Maar je hoort ook vaker dat meiden gelijk de eerste ronde na een Curretage zwanger zijn omdat alles is schoon geschraapt....

Ik zou voor meer advies de HA even opbellen.

Liefs Melanie

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Sucre,

Zoals je aan mijn cyclus kunt zien zit ik nu weer in de 3e ronde na mijn curettage.
    Van mezelf heb ik een cyclus van 26 dagen, dus er is niet veel verandert na mijn missed abortion.

Succes meid, ik hoop dat je snel weer zwanger bent.

Grt Vanilia

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik zit nogsteeds te wachten op mijn cyclus, gemiddelt zit ik op 31 maar ik moet nog even 5 dagen wachten....

6. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik lijk wel de enige bij wie het lichaam in de war blijft. Ik ga morgen de gyn bellen. Ik heb er zo tabak van!

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik ben 16 september gecuretteerd. Na 31 dagen werd ik weer ongesteld. Tenminste als dit mijn nod is. Verlies nu al 11 dagen kleine beetjes bloed. Heb gister een ovulatie test gedaan en deze was bijna positief of positief (zie album). Ook is mijn temp al 2 dagen hoger dan normaal.

Mijn lichaam is dus helemaal de weg kwijt volgens mij :(

8. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Pff.. Vervelend hè!

Ik heb 3 weken geleden een curettage gehad. Ben ook nieuwsgierig hoelang het gaat duren voor ik ongesteld wordt. Of niet natuurlijk... :)
    Had niet vanaf dag 13 slijm, zoals normaal, maar vanaf dag 18, duss.. Dat zal mn eisprong zijn geweest zijn, denk ik...

Deel Deze Pagina