19 dagen overtijd!! iets ranzigs

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door shannen, 12 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    HAllo Allemaal,

    Ben al 19 dagen overtijd en nog steeds geen duivels en negatief getest, maar nu was eigelijk de bedoeling om maandag te gaan testen..

    Beetje ranzig om te vragen ..

    HAd ik vanmorgen toen ik op toilet zat iets heel vreemd had ik nog nooit gehad, heel veel rekbaar slijm ik 3a4keer heel veel slijm op mijn wc papier zitten, heel iets gelig zoveel echt niet normaal, een soort vlies leek het wel heel moeilijk uit te leggen, zou dit een eisprong kunnen zijn?

    Wie weet raad?

    Liefs shannen
     
  2. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Zou het niet kunnen dat je gewoon een menstruatie hebt overgeslagen en nu in je volgende cyclus zit? Ik heb daar, volgens mij, wel eens iets over gelezen. Dan zou het ook kunnen dat je nu je eisprong weer hebt of gaat krijgen. Goed klussen dus!! ;)
     
  3. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Hoe lang ben je al gestopt met de pil?
    Het zou nl. wel het cervixslijm kunnen zijn, dat is behoorlijk taai doorzichtig slijm. Dat zou betekenen dat je in je vruchtbare periode zit.
    Maar je banner zegt dat je al 19 dagen overtijd bent....Dus zou je zeggen dat je je vruchtbare periode al lang gehad hebt.
     
  4. smarty

    smarty Lid

    5 sep 2005
    50
    0
    0
    tja je kan een cyclus overslagen, vooral in het begin als je net met de pil gestopt bent, want dat heb ik ook gehad!
    heel veel succes!
     
  5. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Bedankt voor julie reacties, ik dacht het ook al, dat ik miss weer in de vruchtbare periode zat, heb vanmorgen getest maar er ging iets niet goed, dus geen duidelijk resultaat, ga straks direct een nieuwe test halen..

    Liefs shannen
     
  6. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    succes

    gr debbie
     
  7. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik zou het zelf niet weten maar ben wel benieuwd naar wat het is. Succes!
     
  8. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Net een nieuwe test gedaan en nu negatief, terwijl die eerder vanmorgen licht positief was.

    Denk dat het maar tijd word om een afspraak bij de ha te maken..

    Liefs Shannen
     
  9. liselotje

    liselotje Bekend lid

    17 sep 2005
    548
    0
    0
    limburg
    Boh vershrikkelijk zeg wat jij allemaal mee moet maken.....
    Nou ik hoop in ieder geval dat de huisarts je meer kan vertellen,want zo kan toch echt niet he....
    In ieder geval heel veel succes met alles ;)

    liefs liselotje ;)
     
  10. Niet meer actief

    heel veel succes meid en sterkte
     
  11. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Bedankt, ik heb vanmorgen direct de ha gebeld, is die met vakantie tot 28 november ik weet niet als ik het zolang kan volhouden mss toch maar naar een plaatsvervanger dan..

    Liefs Shannen
     
  12. denise1976

    denise1976 Fanatiek lid

    6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Shannen,
    Ik ben al 15 dagen overtijd en heb rond de tijd dat ik ongesteld moest worden ook slijm gehad,maar is nu weer over,ben niet zwanger want heb echo laten maken,maar ben ook nog niet ongesteld.
    Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt.
    groetjes Denise
     
  13. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Wat vervelend of niet denise, ik snap eigelijk gewoon niet hoe dat kan, dat je niet ongesteld word en ook niet zwanger bent. Je lichaam kan soms rare dingen doen.

    Ik ga vrijdag nog een keer testen, en mocht het negatief zijn, ga ik toch naar de plaatsvervangende arts.

    Shannen
     
  14. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    hallo

    Ik heb ook zo iets soortgelijks, en ik had ook al de gedachte, dat ik al in mijn volgende cyclus zit. ik zit namelijk op dag 52 (24 dagen overtijd) ruim een week geleden, had een veegje donkerbloed met afvegen. Als ik inderdaad in de volgende cyclus zit, zou ik komend weekend mijn ongi moeten krijgen. 2 weken geleden heb ik de laatste keer getest, deze was negatief. Nu zei me al iemand, dat dat veegje, een bevruchting of innesteling kon zijn, dat moet ik dan maar afwachten, ik heb me voorgenomen om het weekend af te wachten en dan nog maar eens te testen.

    Groetjes en succes
     
  15. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    bedankt mercedes en jij ook succes!!

    Shannen
     
  16. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Shannen & Mercedes,
    suc6 allebei!
    Groetjes Nancy
     
  17. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Suc6. Lastig zeg! :cry:
     
  18. Just

    Just Lid

    16 nov 2005
    20
    0
    0
    Succes meiden! Laat weten hoe het allemaal loopt.
     

Deel Deze Pagina