clear blue vraagje , posi of nega ?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jessypessy, Feb 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jessypessy

Nov 9, 2008
    16
    0
    0
    hoi hoi

ik had even jullie advies nodig
    ik heb net een test gedaan van clearblue de digitale (ja ben een beetje ongeduldig dus een dagje te vroeg maar heb gewoon een ''gevoel'')
    nu kreeg ik in het venster te zien niet zwanger
    maar nu haal ik de houder eruit en zie ik 2 strepen
    de controle streep lijkt mij en nog een streep ernaast
    hij is wat vagig maar ik zie hem wel
    een vage brede streep naast de test streep

werkt de clearbleu test in de teststrip met strepen of kun je dat daar niet op aflezen ?

ik zal eventueel een foto proberen te maken

bedankt

ik ga sowieso met 2 a 3 dagen even een andere test halen (geen cb)
    maar ik ben nu zo benieuwd

2. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    3,343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi!

Formeel mag je het teststripje NIET aflezen.
    Ik heb ook al vaak gehoord van meiden die hetzelfde meemaakten als jij, maar niet zwanger bleken te zijn.
    MAAAAAR (succesverhaaltje van mijn zijde) ik heb het óók gehad. Al vaak getest, altijd maar 1 streep op het teststripje en 'niet zwanger' in het scherm. Toen ik opeens een keer een heeeeeel licht tweede streepje zag staan (en toch 'niet zwanger' in het scherm), besloot ik ook maar een niet digitaal testje te doen, en die bleek wel degelijk positief!
    Een dag later was de digitale ook positief ('wel zwanger' in het scherm)!

Dus... het kan alle kanten op. Reken je niet té rijk, want nogmaals, ik heb ook vaak de andere verhalen gehoord, maar in mijn geval klopte het dus wel! (je ziet in mijn album op de rechtse foto een teststaafje staan van die digitale test, en je ziet dan heel licht een tweede streepje).

Succes! Ik hoop voor je dat het raak is!

3. erlida

erlida Fanatiek lid

Oct 2, 2006
    1,999
    0
    0
    hoi,die stick mag je helaas niet lezen uit de houder.......en je leest heel veel dat die clear blue meer hcg nodig heeft....ik zou morgen nog eens testen maar dan met kruidvat die goedkope 4,99 per 2 die zijn gevoeliger en goedkoper.....en ach een dag te vroeg testen?ik heb vanmorgen getest hihi kon ook mijn zenuwen niet bedwingen...nou veel succes en hopen op een posi resultaat!

4. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    ik heb ook altijd 2 streepjes bij niet zwanger..maar het tweede streepje is dan wel heel licht..

als ze allebei donker zijn hoor je vaker dat het dan toch wel zwanger is...succes..

5. Rosa84

Rosa84 Bekend lid

Nov 4, 2008
    638
    0
    0
    Ik had precies hetzelfde, en was niet zwanger, helaas. Je moet dus toch afwachten helaas, het zegt gewoon niks.

6. jessypessy

Nov 9, 2008
    16
    0
    0
    @meisje

die 2 strip van de clearblue in je album zo ziet hij er bij mij ook uit
    daarom vond ik het ook al zo raar

daarbij heb ik al de hele week gewoon het ''gevoel dat ik zwanger ben gewoon een gevoel van binnenuit

heb even andere testjes gehaald en nu is het even afwachten
    morgenochtend voor de zekerheid maar even doen
    en dan eventueel een paar dagen later nog 1
    ik hoop het maar ,maar ga ervan uit dat het niet zo is dan hebben we ook geen teleurstellingen

dank jullie wel voor de antwoorden

7. happymama

happymama Niet meer actief

ben benieuwd naar die foto !?

8. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

je mag nooit naar de streepjes kijken op een digi CB.. veel meiden hebben 2 strepen en zijn niet zwanger..

zou gewoon even een normale zw test halen.. de cb digi is vaak minder gevoelig, en je zit nog 3 dagen voor je NOD, en dan testen meiden al zelden posi met een gewone zwangerschapstest, laat staan met een digi ;)
    succes meid :)

9. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ik heb ook met digi cb getest zondag..
    En ook niet zwanger. Nog steeds niet ongi!
    Vrijdag ga ik die van de kruidvat halen; zo scheelt indd in de prijs zeg haha. ;)

10. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

Sep 4, 2008
    3,264
    0
    0
    Ik heb ook mijn test uit elkaar gehaald toen er niet zwanger stond. Er stonden ook twee streepjes. Op mijn nod gaf de test pas zwanger aan en waren de streepjes veel duidelijker. Het kan dus wel.
    Ik duim voor je!
    Heb je al een Kruidvat test gedaan? Die gaf al drie dagen voor mijn nod een tweede streepje aan.

11. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Je mag inderdaad de streepjes niet aflezen. Het blijkt dat de digitale test van CB ook je LH gehalte meet. Dus daarom kan het zijn dat er 2 strepen staan, maar dat je niet zwanger bent....

12. ikbenkate

ikbenkate Lid

Jan 19, 2009
    82
    0
    0
    Nou ik had ook niet zwanger voor me NOd maar wel 2 streepjes en was wel degelijk zwanger....ze komen er niet voor niks! waarschijnlijk niet voldoende om zwanger aan te geven. dat zouden ze vaak worden aangeklaagd! ha ha ha

jammer is dat veel vrouwen zwanger zijn, maar 50% gaat verloren voor de 4 wkn, dus hopen dat het bij jou gewoon lekker blijft stijgen die hcgtjes....en dat je straks een mooie zwanger leest!

In de bijsluiten staat van niet nee.....ze dekken zich natuurlijk altijd in!
    succes meid...ik duim voor je!

13. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

Oct 17, 2008
    2,780
    0
    0
    Dames.. die 2 streepjes bij de digi zeggen echt HELEMAAL NIETS.. mijn man had ook twee streepjes.. en zijn 2e streepje was donkerder dan de mijne.. dus wat dat betreft.. nonsens..

14. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Ik ben eigenlijk wel benieuwd of je vanmorgen nog een keer getest hebt....

15. Dreamsz

Dreamsz Lid

Dec 7, 2008
    20
    0
    0
    Overijssel
    Ik heb vandaag ook getest met die digitale clearblue ik ben nu 12 of 7 dagen over tijd en hij geeft aan niet zwanger maar denk het zelf haast wel want ben vorige maand nog zwanger geweest en dit voelt het zelfde mja afwachten maar.. ik denk dat ik niet weer een clearblue haal

16. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik heb 5 dagen voor nod een positieve digitale cb gehad ( 9 dagen na ei) en vind hem heel gevoelig, net als de kv test 2 voor 5. De digi met conceptieindicator kan je 4 dagen voor nod gebruiken staat op de gebr aanwijzing.

Je mag de streepjes trouwens NIET aflezen , staat heel duidelijk in de gebr aanwijzing.

Liefs daantje

Share This Page