hoi allemaal Vanmorgen is mijn temp weer naar beneden Maar ik heb nog wel allerlei kwaaltjes hele gespannen buik en mega zere boobs en ik voel me gewoon heel anders en een vrij hoge hartslag, Ik kan mijn nog wel herinneren van mijn vorige zwangerschap dat die hartslag ook zo hoog was, en dat mijn buik ook zo aanvoelde, maar ja de temp is naar beneden dus ga ik er maar vanuit dat er niets aan de hand is. Snap er niks meer van. Groetjes hielkje
Nog even afwachten meis....maar inderdaad kan je lichaam je soms goed voor de gek houden he? maar, je moet nog even toch?
Dus als je temperatuur naar beneden gaat, kan het ook een innestelling zijn? Mijn temperatuur is twee dagen vrij laag geweest en is sinds vanochtend weer een halve graad hoger...jullie geven me hier wel hoop hoor!!!
Laten we het hopen dat het om een nestel dipje gaat! Dan is je temp morgen weer mooi hoog... Kiki80 Zeker weten doen we het natuurlijk niet...maar wat ik begreep is dat bij een evt innesteling je temp flink kan kelderen en dan de volgende dag weer flink omhoog kan gaan... Maar niet elke keldering hoeft een nestel dipje aan te geven...soms blijft de temp gewoon hetzelfde en heeft er toch innesteling plaatsgevonden. Hoelang moet je nog tot je nod?
hoi hoi Nu heb ik een half uurtje geleden temp. opgenomen(kan het niet laten ) en die was 37.5. Ik ben benieuwd wat het morgenvroeg is Ik heb de hele dag last gehad van een heel gespannen buik en ik heb ook meer afscheiding en mijn boobs are killing me :x Het ene moment denk ik het zal wel niet maar het volgende moment heb ik zoiets van het zou best wel eens zo kunnen zijn!!! Normaal ben ik nooit zo onzeker maar nu (ik lijk wel een watje) Maar nog een anderhalve week en we weten het hielkje
Het gaat voornamelijk om je temp voor het opstaan he? Na mijn ei doe ik t ook meerdere keren per dag hoor...dan zit ik als ik al een poos wakker ben bijvoorbeeld op 37,5 tot 37,7 Dus wie weet! Het beste is wel als je de hele maand tempt he...dan kun je het duidelijkste resultaat krijgen....
hoi ninetje Ik temp ook altijd smorgens, maar vanmorgen was mijn temp. 36.7, maar gedurende dag had ik last van mijn buik en maagzuur en zere boobs dus ik dacht vanavond ik zal eens kijken naar mijn temp en ik had verwacht 36.3 of zo maar tot mijn verbazing 37.5. En ik temp iedere morgen om dezelfde tijd de hele maand door dus moregenvroeg maar weer kijken. Ik zal het hier melden want ik hou geen tempkaartje bij,alleen hier op papier. groetjes hielkje
HOI HOI mijn temp was vanmorgen 36.7 Ongeveer 3 dagen geleden was dit 37.1 Dus deze temperatuursdaling zal wel een voorbode zijn van.......... Mijn buik voelt nog wel steeds heel gespannen, maar dat zal dan morgen ook wel over zijn. En ik was vanmorgen brood aan het klaar maken voor hubbie en misselijk, Maar dat zal dan wel gekomen zijn omdat het erg vroeg was 4.30 Nou we wachten maar weer af. hielkje
Hoi Ninetje, Natuurlijk ga ik er niet vanuit dat het raak is deze maand, maar hopen doe ik toch altijd wel een beetje...ik moet nog 5 dagen tot mijn NOD maar heb helemaal geen klachten, denk dus dat er ook niets gebeurd is... O ja, wel een hele gekke klacht...ongelooflijk grote boop...ja, je leest het goed, maar eentje! Heel erg gek, maar dat zal wel weer iets met mijn komende ongesteldheid te maken hebben. Die hormonen werken wel gek hoor! En jij, hoe lang moet jij nog tot je NOD?
Hoi Ninetje, Natuurlijk ga ik er niet vanuit dat het raak is deze maand, maar hopen doe ik toch altijd wel een beetje...ik moet nog 5 dagen tot mijn NOD maar heb helemaal geen klachten, denk dus dat er ook niets gebeurd is... O ja, wel een hele gekke klacht...ongelooflijk grote boop...ja, je leest het goed, maar eentje! Heel erg gek, maar dat zal wel weer iets met mijn komende ongesteldheid te maken hebben. Die hormonen werken wel gek hoor! En jij, hoe lang moet jij nog tot je NOD?
Mijn buik blijft maar heel gespannen aanvoelen en mijn borsten worden met de dag pijnlijker Alleen die temp van vanmorgen daar baal ik dan wel van (36.7) :thumbdown: Ik word er niet goed van en het duurt nog zo lang tot nod :x