Wij zijn bezig om zwanger te worden. Nu vroeg ik me af of meer leden dit hebben ofdat ik het me verbeeld. Volgens mij heb ik altijd aan de linkerkant een eisprong..als ik op me rug ligt voel ik (volgens mij) in me vruchtbare periode een soort verdikking in me lies. Dit is misschien wel heel gek wat ik ga vragen, maar zou het kunnen dat er dan een eicel aan het groeien is?, want aan de rechterkant voel ik het niet. En ik voel het ook niet heel de maand door. Snappen jullie wat ik bedoel? Groetjes, Lynda
hallo Lizzy Ik voel wel maandelijks mee eierstok ik dan aan de rechter kant. Maar heb eigenlijk nooit op gelet of er een verdikking zit in me lies. En als ik een eisprong voel dat is het meestal een aantal uur van een dag.
Het kan inderdaad zo zijn dat je elke keer de eisprong aan dezelfde kant hebt, de meesten hebben een dominante eierstok. Je kunt je eierstok echter niet in je lies voelen, dus dat kan niet de reden van die verdikking zijn. Als er een eiblaasje groeit, dan is dit niet aan de buitenkant van je lichaam te zien of te voelen. Je kunt wel een soort druk of steken aan één kant van je lichaam, aan de binnenkant van je buik, voelen.
Ik heb meestal m'n eisprong aan de rechterkant en af en toe aan de linkerkant. De ene keer voel ik een paar uur alsof er een knoop in mijn darm zit ofzo (steeds op dezelfde plek) en de andere keer heb ik dat gevoel een paar dagen.