Hier is jantje ongeduld weer Ik heb de test van deze site gekocht en er staat in de beschrijving dat je ze kan gebruiken , 4 dagen voor je nod. Ik weet wel dat het beter is om te wachten tot je nod of later... Maarja , als je ze in huis hebt en er staat dat je voor je nod kan testen, waarom niet? Wil graag weten of jullie ervaring hebben met deze testen , met het voor je nod testen... En wat is de uitslag? Ben benieuwd , Xx Tan xX PS - bij mn vorige zwangerschap had ik veel en sterke hormonen...
Hoi Tanja, ik gebruik deze testen ook. Maar kan je op zich geen uitsluitsel geven want ik ben nog nooit zwanger geweest! Heb ze paar x voor NOD gebruikt...maar ja daarna toch de duivels......Misschien kan je voor de zekerheid op zn vroegst 2 dgn voor NOD testen? Veel succes meid en ik hoop voor je dat er snel een posi test is! Liefs
wat ik van de testen weet van de site is dat ze heel betrouwbaar zijn, geen raar gedoe met vage lijntjes wel of niet zwanger, hoe vaag ook, dan is er hcg waargenomen en ben je zwanger... en idd ze nemen al hcg waar vanaf 25m in tegenstelling tot clearblue die vanaf 50 test, maar het risico met vroeg testen is ook een onzekerheid inbouwen dat mocht je idd ruim voor je nod positief testen dat je altijd rekening houd met het feit dat je alsnog ongesteld wordt... waarom zul je je afvragen? omdat het zo ontzettend vaak gebeurt (en meestal zonder weet omdat men niet vroeg getest heeft) dat er wel een eicel bevrucht is, maar dat het tijdens de innesteling o.i.d. toch niet helemaal goed gaat, en het eitje toch door het lichaam wordt afgestoten en je alsnog (soms iets later) ongesteld wordt... dat is gewoon iets wat je in je achterhoofd moet houden, al is het alleen maar ter zelfbescherming dat je niet direct met je hoofd in de wolken gaat lopen want dan is de klap des te harder als je toch idd "gewoon"ongesteld wordt... succes
Zaterdag hebben mn vriend en ik 4 jaar een relatie. Zou dan graag willen testen. Zit dan 2 dagen voor mn nod. Zou ik dis doen of niet...? Wat denken jullie? XxtanxX
hoi hoi ik heb ook 4 dagen voor mijn nod getest met de tests van de site was positief veel sucses met testen zal voor je duimen groetjes grummelke
uhm..nee eerlijk gezegd gewoon s,middags kreeg de tests binnen en kon me niet bedwingen de streep was licht maar wel duidelijk genoeg schrok me helemaal rot haha groetjes grummelke