Hallo allemaal Ik ben vandaag 4dagen overtijd Maar eigenlijk durf ik nog niet te testen.. omdat ik bang ben op weer een teleurstelling.. Wie van jullie heeft dit ook?
heey kimmi, ik ken het gevoel. ik ben vandaag ook 4 dagen overtijd en heb al wel testen gedaan maar ze blijven negatief ik zou toch een testje wagen. dan heb je dat al gehad en hoef je niet meer zenuwachtig te zijn. ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt
Heey Allemaal, Daarom wacht ik denk ik ook nog even met testen.. is wel heeel moeilijk.. vorige keer was ik namelijk 3week ongeveer overtijd. en toen heb ik helaas negatief getest en werd paar dagen later ongi. echt balen.. ik hoop echt zo dat het deze keer wel goed is. vant weekend maar testen denk ik Wat zouden jullie doen?
Ik ben ook altijd bang voor een teleurstelling, maar ik wil wel weten waar ik aan toe ben! En als er dan toch een negatieve test komt, dan beter maar gelijk weten waar je aan toe bent ipv valse hoop houden vind ik.. Succes, hoop voor je dat je zwanger bent!
Hallo allemaal, Ik heb toch maar wel getest, maar was weer negatief helaas. Maar ben vandaag 5 dagen overtijd dus er is stiekem nog een beetje hoop. Bedankt voor de reacties, Jullie hebben wel erg gelijk met dat je wilt weten waar je aan toe bent hoor. Maar elke dag dat je dan meer overtijd bent voelt wel heel goed lieffss
3de ronde. Ik probeer me er niet teveel mee bezig te houden maar is wel heeel moeilijk. Gelukkig is deze site er zodat je er toch lekker over kan hebben. Heel mooi zo iedereen met dezelfde wens
wat waren je cyclussen dan hiervoor? Ja dat bezighouden hebben we allemmaal, het gaat altijd goed tot de week aan de test dan wordt ik langzaam steeds gekker hahaha
Wie van jullie zijn er nog meer bang dan om te gaan testen? Ik heb zo iets van als ik het testen nog even uitstel.. dan is er meer hoop 8) . Maar ja ik heb gister dus alwel getest en was negatief. Ik ben benieuwd wat ie over 3dagen aangeeft. xx