was zwanger net gaan bloeden en een positieve ovulatie test ???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by staartje, Dec 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    hoi ik had 14-12 een positieve predictor test en daarna een positieve huismerk tester gister een test gedaan die was een stuk lichter was en me temp is van 37,1 naar 36,7 gezakt en ben licht gaan bloeden

nou deed ik de 12-12 een ovulatie test en die was positief en nou vandaag 17-12 was ie ook dip positief wat moet ik hier nou van denken ?????????? wordt hier zo onzeker van we zijn nu 1 jaar bezig en heb al een aantal sterretje :(
    en ik dacht eindelijk misschien is dit wel een goede zwangerschap maar nee waarschijnlijk niet

ik hoop dat jullie wat ervaring hebben met ovulatie testen

alvast heel erg bedankt

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    als je heel licht blijft bloeden is er waarschijnlijk niks aan de hand. Zodra het op een echte menstruatie gaat lijken , is het denk ik toch een miskraam.

Hoeveel bloed je? is het heel erg? En die positieve ovu test is ook goed toch! wat voor predictor test had je trouwens?

Ik hoop dat t goed komt, ik duim voor je!!

liefs Muis

En heb je gister met de zelfde test getest als die keren ervoor? want dat kan ook nog wel verschillen!

3. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    bedank voor je reactie
    het is nu nog niet veel maar het is pas 1 uur geleden dat het begonnen is
    maar vorige maan was ik ook zwanger had een positieve test van de kruidvan 2 voor 5 euro en toen ging ook me temp omlaag en ging bloeden maar gelijk met stolsels en sliesten en gelijk heel veel

het is nu wel helder rood maar niet veel in totaal misschien 10 druppels ik had de vroege van predictor gebruikt en die andere van de etos huis merk en 1 van de suppermarkt het is wel heel toevallig ik heb me ei op dag 36 gehad en zou nu 14 dagen na ei zitten

4. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    Rottig he die onzekerheid. helemaal in de stress zit je zeker. sneu voor je :(

Druppeltjes is nooit erg. zolang het niet meer wordt is er hoop!
    en temp zegt niet altijd alles he, dat is zo beinvloedbaar!! als je later naar bed gaat of een borrel drinkt, of verkouden bent , kan je al schommelingen krijgen, dus pin je daar niet teveel op vast!

Ik denk dat je niet meer kunt doen dan af wachten. hoe rottig het ook is . Als het bloeden stopt of niet meer wordt, zou ik er morgen nog een test tegen aan gooien, kruidvat 2 voor 5 zijn echt super goed! dan heb je zekerheid!

sterkte!!!

en een knuffel!

5. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    heb net nog eens getest met die vroege van predictor en nu is ie weer beter positief dan gister ik heb wel lichte onge krampjes maar bloeden is niet meer geworden

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Wat is de temp voor je eisprong ?

En je weet dat de vroege predictor heel vaak vals positief aangeeft (check op deze site en op google).

Ook die van de etos kan nog wel eens vals positief aangeven!

Ik duim voor je, maar die daling van je temp klinkt niet goed.

7. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    misschien is het niet zo erg als je denkt dat het is en is het een innestellingsbloeding die vrij komt?!
    je krijgt niet zomaar een pos. test hoor!!!
    anders moet je even je HA of VK bellen voor advies!
    mijn duimen draaien voor je dat het goed blijft gaan!!!!
    vertrouw op je eigen lichaam en doe even rustig aan!

8. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    me temp voor me ei was 36,7 36,8 dus inderdaat niet echt positief ik wacht het wel af

9. THbaby

THbaby Niet meer actief

Temp kan ook een innestelingsdip zijn!

10. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    Als je temp morgen weer 36.7 is, dan moet je uitgaan van het ergste ben ik bang!

Ik heb nooit last gehad van een innesteldip in mijn temp! Als mijn temp daalde rond mijn nod, dan ging ik altijd die dag ongesteld worden.

11. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik denk niet een innestel dip dan kan je nooit posi testen
    maar ik hou moed tot morgen kijken wat me temp doet

12. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hier had ik een positieve ovu test voor mijn nod
    op nod bloedverlies. 1x
    dacht echt ongi te worden
    2 dAGEN later weer bloed en een dag later een positieve kv test
    vandaag een kloppend hartje met 6 weken
    het is nog spannend maar toch een milenium voor mij al

13. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    het rare is dat ik normaal als ik of een vroege miskraam heb of on wordt dat de pijnlijken gespannen borsten zodra ik bloed verlies heb overgaat en ik krijg een paar dagen voor nod pukkels

nu heb ik sinds een paar dagen duidelijke blauwe aders over de borsten me bosten zijn nog steeds gevoelig en vol en mezicht heeft er nog nooit zo pukkel loos uitgezien
    maar me temp was vanmorgen 36,7 dus te laag dus ik weet het niet //????

14. trishka

trishka Fanatiek lid

Mar 6, 2009
    4,621
    0
    36
    Kan je geen ervaring delen maar vind astriddi wel erg nega gelijk.. het kan 2 kanten op mop, ja de slecht maar ook de goede kant op! Ik ga voor je dumen dat t de goede kant op gaat, ik zou morgen ff naar de dienstdoenende vk bellen als ik jou was.. die kan je misschien wat meer vertellen.

Sterkte meid!

15. misa

misa Niet meer actief

Wat naar die onzekerheid. Heb je vandaag nog weer getest?
    Sterkte!

16. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoe is het nu meid?

17. Marilene

Marilene Actief lid

Nov 17, 2006
    336
    0
    0
    docent
    Heb je nog weet getest?

En positieve ovulatietest kan ook als je zwanger bent, ...

Ik temp niet, dus daar kan ik je niet in raden.
    Hoop dat het goed zit.

18. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik heb net een test gedaan clear blue digitaal en die was negatief maar die reageerd op 25 hcg
    en vanmiddag een vroege predictor gedaan die 12 hcg nodig heeft en die was positief dus al 3 keer positief getest met predictor heel licht posi met die van kruidvat 2 voor 5 euro en licht maar duidelijk met etos en suppermarkt

19. misa

misa Niet meer actief

Staartje, dat klinkt wel positief! Wanneer is/was je nod dan?

20. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    16-12
    maar de eerst vroege predictor test was positief op 14-12 en hij is dus niet donkerder geworden

Share This Page