Dames, Ik heb 2/1 een terugplaatsing gehad en moet op 14/1 bloed laten nemen. Maar wil niet op mijn werk verrast worden dus wil graag al voor de 14e een urinetest doen thuis. Maar nu is de vraag: wanneer zou de pregnyl (10000 E) uit mijn bloed zijn als die 26/12 om 20u gezet werd? Vanaf wanneer zou ik positief kunnen testen (we gaan maar even van het beste uit )? Iemand dus al voor de bloedtest thuis getest? Hoeveel op voorhand was dit? Welk resultaat? Ben benieuwd . Liefs
hey meis , ik heb 9 dagen na tp posie getest, maar ik heb geen prgnyl geprikt voor die tijd, en durf ook niet te zeggen wanneer dat uit je lijf is. duim duim
Hey Bereke, Pregnyl is na 10 dagen uit je bloed, voor jou betekent dat dus 6-1-2009, dus je kan niet meer vals positief testen hoor! succes!!!
Nou bij mij was de pegnyl pas na 12 dagen helemaal uit mijn lichaam (dmv testen die steeds lichter werden) , tegen mij was toen ook verteld dat het soms 14 dagen kan duren voor het uit je lichaam is.... Maar als je op de 12 of 13e test ben je al over die 14 dagen, dus je kan een test doen. ik duim voor je meid
Maar stel dat ik zwanger ben, zou er de 12 of 13e dan ook al een streepje kunnen verschijnen of is dit te vroeg? En dan is het zeker niet meer van de pregnyl? Pfff dat afwachten ook hé . Maar er zit toch niks anders op vrees ik... Bedankt voor jullie antwoorden en jullie ook allemaal heel veel succes!!
Dat hangt er helemaal van af of je zwanger bent en hoeveel HCG je lichaam aanmaakt, de een maakt sneller hcg aan dan de ander en geeft dus sneller posi aan als de ander. Het kan dan niet meer van de pregnyl zijn meid, dat is dan bijna 20 dagen na je spuit. Vervelend he meid dat wachten.... ik duim voor je
Bereke, na 10 dagen is die pregnyl uit je lichaam, even rekenen: 26-4 januari! Tel er nog twee dagen bovenop voor zekerheid en je hebt 6/7 januari. Het moet er nu wel uit zijn hoor.
Hihihih Elif heeft Bereke nu ook zo gek gemaakt om eerder te testen na ja een beetje dan. Met dezelfde reden wel een beetje. Ik duim heel hard voor je lieve meid!!!
Dank je meiden! Jullie zijn schatten! Wat zou ik toch doen zonder het forum. Helemaal gek worden denk ik !
Dit topic was duidelijk voorbarig. Deze morgen opgestaan met licht bloedverlies dus vrees dat het game over is...
Regi, hoeveel bloedverlies had je dan? Heb je dat nu gehad dan? Ik denk echt dat het game over is hoor...
Ik heb juist getest met de kruidvat 2 voor 5 euro en die slaat positief uit binnen de 5 minuten!!! Zou dit de pregnyl zijn? Zou dat bloedverlies dan toch geen ongi zijn? Of was het wel gelukt maar is het nu alsnog misgelopen?
ooohhhwwwwbereke wat maak je het spannend het klinkt precies zoals bij mij ik kreeg ook bloeding en dacht game over toen een test gedaan en die was ook positief dus ik denk dat je blij mag zijn hoor jahoeeee