Heb al gegoogeld maar vind niet zo'n superlijsten om het hcg te vergelijken. Maar als klingel zegt dat het goed is, vertrouw ik dat ! Loe, toch frappant dat je het zo wist! Moest direct aan je denken! Ben aan het twijfelen of ik al een banner zou nemen... Of nog zou wachten tot vrijdag. Maar langs de andere kant: ik wacht al zolang!
kom op met die banner bereke! Hier alvast voor de metingen van bere-baby: CRL table die van die waarden zalik zoeken voor je.
JAAAAAA!!! Bereke wat goedd!!! ben zooo blij voor je!!! gelijk numero 1 raak! TOP! en het geeft de rest die voor ivf of icsi moet natuurlijk ook zelf weer hoop he Zo ga ik straks met een goed gevoel slapen Liefs!
ja laten we het hopen he! en dan vergeet ik toch trouwens het belangrijkste te zeggen he.. GEFELICITEERD met je ZWANGERSCHAP!! je word gewoon MAMA!!
@ Bereke: vanaf bevruchting vanaf eerste dag laatste menstruatie (ELM)mIU/ML of IU/L 7 dagen 3 weken0 to 5 14 dagen 28 dagen 3 to 426 21 dagen35 dagen 18 to 7.340 28 dagen42 dagen 1080 to 56.500 35 - 42 dagen49 - 56 dagen 7.650 to 229.000 43 - 64 dagen 57 - 78 dagen 25.700 to 288.000 57 - 78 dagen 79 - 100 dagen 13.300 to 253.00017 - 24 weken2e trimester 4060 to 65.400 25 wk tot bevalling3e trimester3640 to 117.000 Enkele dagen na de bevalling, niet zwanger < 5 Komt van Freya af .
Wat een geweldig nieuws las ik hier!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weer een kersverse mama in spe erbij. Dit geeft ons en vooral mij weer een beetje hoop!
Lieverd ik kom voorzichtig bij je, heb 2 positieve testen in mijn handen nu! Een van kv binnen 5 minuten licht roze lijntje, en de cb plus een licht kruisje. Kan het niet geloven!!!
Vandaag nog hetzelfde als gisteren. Ben al lang zo euforisch meer. Maar vooral heel erg bang... En heb nog met ziekenhuis gebeld maar begreep die vrouw (spreekt normaal frans) maar voor de helft en heeft me nog banger gemaakt. Heb deze morgen niet getest maar ga het morgenvroeg nog eens doen. Waarom blijft dat bloed nou niet weg?! En Elif, ook hier nog eens: proficiat! Super meid! Het is je zo gegund na al dat wachten en vechten!