testen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bereke, 9 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieverd heb een goed gevoel over je!
    Komt echt goed
    xxx

2. bereke

bereke Niet meer actief

Da's lief. Heb juist al een potje zitten huilen. VOel me zo rot!

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bereke lieverd! Ik weet niet wat ik kan doen om je onzekerheid weg te nemen en ik weet niet wat dat beetje bloeden kan zijn.

Maar net als Elif heb ik er een goed gevoel over, en geloof me! Dat zeg ik niet zomaar lieverd.

Probeer te genieten, hoe moeilijk dat ook is! Maar er groeit echt een prachtig wondertje in je, wellicht 2 (zijn er 2 teruggeplaatst).

Liefs

4. bereke

bereke Niet meer actief

Er is er eentje teruggeplaatst babii. En bedankt voor jullie geruststellingen maar er is maar 1 ding dat dat kan en dat is als het bloedverlies wegblijft en de testen positiever worden. Maar goed, dat begrijp jij ook wel natuurlijk hé.

5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    wat een onzekerheid voor je bereke,

ik heb zelf geen postieve ervaring met bloedverlies na een positieve test, maar lees heel vaak dat het heel normaal is in het begin van de zwangerschap.

ik zal voor je duimen meid!

x lisa.

6. bereke

bereke Niet meer actief

Hoe verliep het dan bij jou Lisa?

7. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    Myy goood.....ik heb net alle 21 bladzijdes doorgelezen...bereke, ik heb gewoon heel deze spannende periode gemist. Sooo sorryy...:(

Early Pregnancy HCG Levels and Ultrasound Pictures

Ik heb een link toegevoegd die de waardes geeft van HCG, ze beginnen te tellen de dag na de pregnyl prik. Ik zat altijd iets onder het gemiddelde tot nu toe dus klopt volgens mij als een bus.

Ik hoop dat je morgen een mooie stijging mag waarnemen. Maar volgens mij ben je gewoon zwanger, zoals enkele posters al zeiden, sommige vrouwen weten niet eens dat ze zwanger zijn omdat ze gewoon hun regels krijgen, kan zijn dat jou lichaam ook op die manier reageert toch. Blijf positief denken en neem al je medicijntjes goed op tijd. Helemaal vanuit Dubai ben ik voor je aan het duimen...

8. yasmine1974

yasmine1974 Actief lid

19 jul 2009
    377
    0
    0
    Ik heb mijn eigen kleine bedrijfje
    far far away land
    nu eventjes niet zulke vragen stellen bereke, probeer je even te focussen op de positieve verhalen waarbij er bloedverlies is en toch zwangerschap...please...maak jezelf niet nog gekker, stress is een grote boosdoener de eerste 3 weken na bevruchting...please relax

9. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    bij de eerste mk kreeg ik eerst bloedverlies en later wat helder rood, en deed toen pas een test, en die was positief, dus de hel brak op dat moment los.

bij de 2e mk, had ik op dag 10 na tp positief getest, 2 dagen later bloedtest afgedwongen vanwege mijn onzekerheid en hcg was toen 280. toch was mijn gevoel niet goed, en 5 dagen later begon het bruin verlies alweer, wat de dag erop in helder rood over ging, met s'nachts flinke buikpijn, 2 dagen later verloor ik ook een bloed/slijmprop, weer einde verhaal dus.

maar dit wil je nu helemaal niet horen, je begrijpt ik heb toen heel internet afgespeurd naar bloedverlies in het begin van de zwangerschap, en het komt echt heel vaak voor. de gyn heeft mij toen ook gezegd dat als je geen hevige buikpijn hebt het nog 2 kanten op kan gaan.

en ik duim voor jou dat het de goeie kant op gaat.

wanneer weet je weer meer?

x lisa.

10. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Wat een zenuwachtige tijd zeg voor je. Gelukkig nog maar 1 dagje en dan mag je weer bloed laten prikken. Ik duim voor je dat alles goed gaat.

11. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Bereke hoe is het nu met je meis??

12. bereke

bereke Niet meer actief

Hier is het vandaag iets beter. Minder bloedverlies. Ben ook naar gyn. geweest. Heeft inwendige echo gedaan maar zag nog niet echt iets. Nog te vroeg. Al dacht hij wel dat hij het begin van een vruchtzak zag. Mag volgende week dinsdag terug gaan en dan zien we hopelijk meer.
    En morgenvroeg weer bloedafname zodat ik weer wat houvast heb. Hopelijk blijft vanaf morgen het bloed helemaal weg! Dat zou super zijn! Heb alleen schrik dat die inwendige echo de boel nog wat geirriteerd heeft ofzo... Kan dat?
    Deze morgen weer urinetest gedaan en hij is weer veel donkerder! [​IMG]

Dames, ik wil nog even uitdrukkelijk zeggen dat ik het super vind dat jullie allemaal met ons meeleven! Ik merk dat die steun mee veel doet en echt helpt! Dus bedankt! Ik duim ook voor ieder van jullie en hoop dat we vlug allemaal samen kunnen kletsen over kwaaltjes enzo!

13. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    dat is een knal test bereke!!!

dit gaat goed komen meid, ik blijf voor je duimen ;)

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bereke wat goed!!
    Ben je bij tournaye geweest of bij een andere gyn?
    de test is prachtig!!!

15. bereke

bereke Niet meer actief

Nee bij een gyn in de buurt. In Jette spreken ze nog niet van echo maar ze zeiden wel dat ik naar eigen gyn kon gaan ivm bloedverlies.

Ja test wordt echt wel heel donker. Hopelijk over een paar dagen echt echt echt knalpositief!

16. bereke

bereke Niet meer actief

En Elif, ik of jij zit een dag mis met de banner aangezien de tp slechts 1 dag verschilde ;). Maar goed, maakt niet uit. Wordt vanzelf nog wel duidelijk hoe ver we echt zijn hé.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hahahaha nou ik heb mijn eigen cyclus aangehouden, dus dan is het de 22e , we zien het bij de echo wel hihihi.

Bij welke gyn ga je?

18. bereke

bereke Niet meer actief

Normaal bij Sieprath in het ZOL maar die was er niet. Dus nu bij dr. Huysman. Was erg lief eigenlijk!

Juist weer rood in verbandje en bij het vegen :(. Juist als ik wat geruster en blijer ben...

19. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieverd als het maar weinig blijft insha'Allah!!!

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bereke wil jij in zol bevallen?

Deel Deze Pagina