hey schatjes...hier is de calculator IVF.ca Due Date and Fetal Development Calculator voer de dag in van de eicelpunctie en dan is er geen twijfel meer mogelijk! Bereke, tot morgen he...
Ombelet doet volgens mij geen bevallingen dus die kan je al niet tegenkomen! Liggen we samen op de kamer .
Ik heb geen punctie gehad, maar alleen de cryo in eigen cyclus dus mijne is zeker de 22e nu jij bereke. Yasmine wat een lief berichtje!!! Hoe voel jij je??
Oh super Yasmine! En dan is mijn banner toch juist volgens mij! En ja, ik kom morgen mijn meldingsplicht vervullen !
Wel, om eerlijk te zijn, ik voel me vandaag niet al te best...had mega veel werk stress en heb vandaag echt superhard zitten huilen omdat er zoveel tegensloeg en nu heb ik krampen in mijn buik en bang dat er iets verkeerd gaat.
Ja als je je er niet goed bij voelt houdt het op hé Elif! Dan lekker Tongeren! Yasmine, neem nu maar voldoende rust! Komt wel goed!!! Ik kijk niet verder dan volgende bloedname voorlopig...
Yasmine och lieverd die stress is neit goed nee, doe het ff rustig aan! Stress kun je niet gebruiken. Bereke heb een goed gevoel bij je!!
En die bloedafname gaat BERE-goed zijn... Ik zit gewoon op restaurant met mijn man aan jullie te denken, zo van hoe zou het nu zijn, heeft ze nog bloedverlies, moet straks snel inloggen om te kijken hoe het gaat... zelfs mijn man weet al dat bereke morgen een bloedtest moet doen..
Ik heb dat ook! Op het werk denk ik straks vlug inloggen om te zien hoe het gaat met de dames! En mijn man voelt zich soms wat verwaarloost hierdoor ... Je leeft toch echt erg met elkaar mee hé!
Ja hier ook. Nu had ik vandaag heel weinig verlies en nu toch weer rood. Zou de inwendige echo hier ook iets mee te maken kunne hebben? Pfff moet maar gewoon afwachten op mijn bloedresultaten morgen hé...
kan zeker van de echo, schijnt dat de bloedvaten dunner worden en sneller kapotgestoten worden. Ben benieuwd morgen lieverd , komt goed xx