Waarom heeft die gyn nu niet eens binnengepiept! Stel dat het door baarmoederhals komt, zit ik me op te naaien voor niks...
Yasmine weet niet hoe ze opschieten of dat bereke nog aan het werk is. Maar ze bellen tussen 3 en 6 pfff
oh..ja ik zit natuurlijk met dat uurverschil van 3 uur en hier is het al 7 uur.. kzal nog een beetje op mijn tanden bijten dan...
Bereke wat zie ik officieel nu zwanger van harte meis geniet er van en hopen dat die beebje blijft plakken
Bereke, sorry voor de late reactie (had na me operatie gisteren geen puf om te reageren). Ben nu ook benieuwd lieverd! Let u know!! Knuff
Babii, operatie? Oh meid toch! Vind het allemaal zo erg voor je! Nou, ik had om 4 uur nog niks gehoord dus heeft mijn man gebeld. Kreeg een vrij nors iemand aan de lijn en maar een klein beetje uitleg. Wel de belofte dat er zou terug gebeld worden. En dat is ook gebeurd door een vroedvrouw. Het HCG is nu (13 dagen na TP) 1286 en de progesteron 11,6. Dit waren goede waardes zei ze. Ze weten eigenlijk echt niet van waar het bloedverlies komt en of dit de voorbode is van iets erger of gewoon iets heel onschuldig. De vroedvrouw was wel heel lief en geduldig en zei: "ik kan jullie niet geruststellen daar is het nog te pril voor. Maar ik ga je ook niet ongerust maken. Het kan echt nog alle kanten uit." Nu laat ik maandagavond terug bloed trekken en hopelijk is het dan weer flink gestegen! En stopt het bloed gewoon helemaal. Het was vandaag iets minder maar wel weer heel de tijd helderrood... Lief dat jullie zo meeleven en bezorgd zijn! En nu ga ik in Yasmine haar lijst piepen hoe die waardes nou echt zijn !
Oooo Bereke, wat super goed meissie! Wat ben ik onwijs blij voor je!! Probeer nu een beetje te genieten hoor lieverd. Nou ja operatie, had een laparascopie, maar die viel vies tegen, had hem aardig onderschat. Liefs
Babii, hopelijk ben je vlug helemaal hersteld! Heb een tijdje terug een blindedarmoperatie gehad en dat deed toch ook effe pijn hoor! Ondanks dat ze maar drie zeer kleine sneetjes maken. Dat het vlug het gewenste resultaat mag opleveren!!!
bereke@ sorry meis dat ik niet eerder heb gereageerd maar ik lees gelukkig goed nieuws gefeliciteerd meid meiden nou ben ik aan de beurt hoor
Marnat, hopelijk hoef je niet meer te lang te wachten! Mijn duimen draaien. Vergeet ik trouwens nog te melden dat we drie cryo's hebben (schaam schaam)!!!
Hey Bereke, Gefeliciteerd met de mooie uitslag! En super dat je nog drie cryo's hebt! Wel raar dat je nog bloedverlies hebt, maar ga voor je duimen dat dit heel gauw stopt!
vooruit dan maar maar dan wil ik een gebakje als je gaat trouwen feli met je aan genomen huwlijk zie ik nu pas schaam