pffff ben blij dat het toch zover goed is!!! Ik maakte me toch zorgen hoor meid! wat stom dat hij eerst zo'n nors persoon eraan kreeg bah! Ben blij dat de waardes gestegen zijn
geen probleem hoor. Ik los mijn belofte altijd in, en je kan dan ook een 'lekker light suikervrij' gebakje van mij krijgen haha. Kweet alleen nie of je dan nog blij gaat zijn......
Elif, ja hij vond het zelf ook helemaal niet fijn. Maar het was vrijdagnamiddag. Misschien een heel druk moment ofzo? Hoe is het nu met jou? Lukt het wat met de zenuwen voor morgen? Loe, zijn suikervrije gebakjes echt veel minder lekker dan? Heb ze nog nooit geproefd. Hoe was je temp? Dadelijk eens in je topic gaan piepen! Deze morgen nog eens een test gedaan. Hier de volledige reeks: Hier de test van deze morgen: Erg hé, die foto's en testen . Moet hier ook maar eens bijna mee gaan ophouden denk ik... Maar geeft toch telkens geruststelling .
zeg, kijk eens naar jou hcg en vergelijk met de mijne op tp13. Die van jou is een tweeling zeker? lol
Ze hebben er toch maar eentje teruggeplaatst hoor! Is dat slecht als het hcg hoog is ( teken van bbz ofzo)? Hoe gaat het nu verder Yasmine? Wanneer laat je nog bloed trekken of krijg je een echo? Ben je nog zelf aan het testen of daar mee gestopt ondertussen?
omdat ik zoveel stress heb gehad op werk heb ik wel heel veel bang gekregen voor MK, mijn man wilt dat ik vandaag al ga bloed trekken maar ik kan eigenlijk eventjes geen naalden meer zien. Ben het even beu...mijn armen staan ook vol blauwe plekken van al die plaatsen waar ze bloed hebben genomen...ik denk dat ik het gewoon zondag ochtend ga doen in de fertiliteitskliniek, dan heb ik 4 uur later mijn resultaat. Zit jij ook constant in je borsten te voelen op zoek naar pijntjes enzo...? lol eentje kan ook delen in 2 hoor!!!
nee, bereke, hoog hcg is niet slecht. Er is volgens mij juist iets met bbz bij een vreemde stijging.....niet hard genoeg. ja ga maar s kijken in mijn topic! Voor jullie elif en bereke en yasmine, veel klavertjes vier!
@ Bereke, dat betekend het HCG niet hoor. De ene vrouw maakt nu eenmaal veel sneller en beter HCG aan dan de ander. En net wat Yasmine zegt, ze heeft heel wat stress gehad door angst. Komt goed met jullie beide Maar je test KNALT!!!! Goed zo lieverd! GEFELICITEERD!
Yasmine, maar als je nog niks gemerkt hebt zal alles toch wel ok zijn, niet?! Niet teveel stressen hoor! Ik duim voor morgen!!!! Ja ik doe dat ook weleens. Maar niet te vaak want heb al gelezen dat kwaaltjes soms wat op en af gaan. En wil niet in stress schieten dan. Wat ik wel vaak doe is broekloeren natuurlijk... En ja dat kan maar ik ga er niet vanuit dat het nog in 2 gedeeld is hoor! Loe, ik heb al gekeken en ik las goed nieuws! MIjn duimen blijven draaien en ik hoop dat je temp de volgende dagen flink meewerkt! En voor jou ook veel klavertjes vier!
Nee, niet echt Bereke. De pijn wordt wel minder, maar vooral in de nacht is het erg heftig en kan dan me draai niet vinden. Maar ach, gaat wel weer over voordat ik een jochie ben .
Resultaat van bloedname gisteren: 4960 hcg en progesteron 14,6. Vandaag de derde dag zonder bloedverlies. Ik duim dat alles zo mag blijven verder gaan...
Zo het hard genoeg gestegen zijn? Ik gebruik de tabel die Yasmine doorgestuurd had en daar ziet het er wel goed uit. Maar had eens gehoord dat het elke dag moet verdubbelen en dat doet het niet. Of is het om de andere dag? Elif meid, jij gaat morgen ook een goede uitslag krijgen denk ik! Ik duim héééééééééééééééééééééééééééééél hard!!!!