Lukt ook niet! Maar Loe de lieve schat wil ze plaatsen voor me! Effe geduld nog! Oh ik weet niet wat denken nu!!!!
Bereke, ze komen eraan! Maar eerst: je bent hartstikke zwanger!!!! Dat zag je zelf ook he! Gefeliciteerd!!!
De pregnyl is de 26/12 gezet. Dus vandaag is het de 15e dag na de 26e. Zou 10 000 E dan al uit mijn lijf zijn? Zo spannend! Ga dadelijk even naar het ziekenhuis bellen denk ik!
De eerste test was binnen de 4 minuten. Dus zeker binnen de afleestijd. De tweede was na de afleestijd. Ik denk zo'n 10 minuten nadat ik de test gedaan heb. Moet ik ook nog even zeggen. Ben opgestaan rond 10 uur en heb de testen zo'n 40 minuten later gedaan. Was dus niet met de allereerste urine want had al geplast vooraleer ik besliste om te gaan testen. Maar had nog niet gedronken. Dus is met een klein beetje urine.
Ben zo bang omdat ik deze morgen toch wat bloedverlies had. Maar sinds 10u niks meer in bandje en slechts heeeeel klein beetje bruin bij het afvegen. Zo spannend! Duimen jullie?
ja meid dat had ik ook, ik heb het zelfs nu nog wat bruin en elke keer schrik ik me de rambam maar zolang het niet aanhoudt en je geen krampen hebt is er niks aan de hand, ga het nou maar geloven want het is echt zo hihi
ohw meis ben zooooooo blij voor je!!! Proficiat, masha'Allah ( wil niet dat je nazar van me krijgt ) Wat geweldig. Nu word Elifje erg nerveus, en manlief zegt kijk als jij dadelijk negatief test ben je helemaal depri
waarom de 1 maakt nou eenmaal sneller hcg aan dan de andere hoor meid dus het zegt helemaal niks, maar als tie positief is ben je toch helemaal in de wolken haha en trouwens jij moet toch nog even wachten hihi
Ik weet het ik moet nog ff wachten vandaag controle gehad van mijn man, laat me eens ff die testen zien, niet dat je stiekem test en mij niks zegt maar ik ben lief geweest!
Ziekenhuis was niet te bereiken. Dadelijk nog eens proberen! Ben zoooo blij en zooooo bang! Dadelijk is het toch de pregnyl of is het toch aan het misgaan...
Het kan idd van het innestelen nog zijn hoor. Oeeeeeeh wat spannend, pregnyl kan niet meer normaal gezien.
Bereke vraag voor de zekerheid of je toch wil laten testen of je ook progesteron mag testen. Die moet hoog genoeg zijn. anders kun je progesteron bolletjes vragen.
Die bolletjes heb ik al Loe. Die geven ze bij ons automatisch volgens mij. Maar bedankt voor de tip! Denk dat ik ze pas kan bereiken om 15u. Spannend!