Ik denk echt dat het over is. Ik ga morgen het ziekenhuis nog eens bellen want daarstraks was het nog bruinig en toen dachten ze aan innestellingsbloeding en moest ik gewoon wachten. Voel me zo rot!!! Had er zo'n goed gevoel bij... En voel me ook wel beetje belachelijk dat ik heel het forum (bij wijze van spreke dan hé) op stelten gezet heb voor 3x niks! Maar zonder jullie werd ik helemaal gek denk ik...
meissie ik wil je geen valse hoop geven maar ik had ook helderrood en dacht ook dat het over was, heb je krampen en stolsels?
lieve schat dat heb je niet gedaan. de posi test kan echt niet meer van de pregnyl komen, die is echt een dikke week na zetten (dus na 1e week januari) uit je lijf! het lijkt er nu op dat het toch nog mis gaat, ondanks dat je lijf een poging heeft gedaan zwanger te worden. dat is (achteraf) het goede nieuws, dat je het kan, maar daar heb je nu niets aan. heb je geen testen meer in huis?
Nee geen krampen of stolsels. Net wel een dikkere slijm die helderrood was maar da's door de utrogestan die slijmen. Ja heb nog drie kruidvattesten in huis.
Kan toch bijna niet anders Elif. Eerst bruinig en dan steeds roder... Is echt niet goed volgens mij. Maar goed, ik kan wel blijven klagen en zagen het helpt toch niet. Ik zal wel zien wanneer die ellendige rotduivels zich laten zien. Ik had er zo'n goed gevoel bij maar het mag niet zijn blijkbaar... Iedereen trouwens bedankt voor de steun vandaag! Jullie zijn allemaal schatjes!
mijn vmk begon met bruin en toen later rood, maar zolang je nog geen stolsels bent verloren, kan het idd nog beide kanten op gaan! dikke knuf! ik hou nog steeds hoop dat je met mee gaat naar sept
Ze kunnen ook niet veel zeggen of doen hé. Ofwel ben ik zwanger en is het nu aan het misgaan en dan is het gewoon afwachten. Ofwel ben ik zwanger en is het een innestelingsbloeding en dan zien ze dat in mijn bloed de 14e. Ofwel zijn het gewoon mijn maandstonden en komen ze vanzelf wel door. Maar ik denk dat ik morgen maar bel om te vragen wat ik moet doen. Of zou ik nu toch nog proberen? Ik zal de utrogestan nog maar gebruiken zeker? En wil een lekkere fles opentrekken maar daar zal ik ook maar mee wachten tot ik echt 110% zeker ben. Al denk ik dat het wel optie 1 zal zijn.
misschien kan je morgen nog eens testen en die vergelijken met degene die je al had gedaan. maar ja, HCG kan nog oplopen terwijl je al een vmk hebt schijnt.. getsie ik vind t zo vreselijk. jij, en mounia ook al zucht
Ja da's waar BEG, jij hebt dit ook al meegemaakt hé. Gelukkig heb jij ondertussen terug een positieve test in handen! En je beebje gaat nu gewoon lekker 9 maande blijven zitten!
wel doorgaan met de hormoontjes hoor niet eerder mee stoppen dan dat je het zeker weet vanaf het ziekenhuis
Ohw Bereke, wat een achtbaan van emoties. Wil je gewoon ff een dikke knuff geven. Hoop voor je dat het niets te betekenen heeft.
hou hoop zolang je geen stolsels ziet! en mocht het nu toch niet zo zijn, dan heb je nog een elftal emmy's! (ookal wil je dat misschien nu niet horen.) (wil het niet teveel over mij hebben, t gaat over jou! maar weet dat ik weet hoe jij je voelt!)