testen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by bereke, Jan 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bereke

bereke Niet meer actief

#81 bereke, Jan 10, 2010
    Last edited by a moderator: Jan 10, 2010
    Ik verwacht eigenlijk geen stolsels te verliezen. Heb dit bijna nooit en denk dat het nu ook niet gaat zijn. Of zie ik dit verkeerd?

En er waren "maar" 7 eicellen goed doorgedeeld. Daarvan 1 teruggeplaatst dus schieten er max 6 over. Maar zeer twijfelachtig dat die alle 6 zouden ingevroren zijn. Dus het zijn er jammer genoeg niet superveel..

(En het mag ook over jou gaan. Af en toe wat goed nieuws doet deugd!)

2. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dan nog zal er nog wel wat overblijven toch?

Ik was toen een paar dagen overtijd al, en had toen wel stolsels. Maar als je eitje bevrucht is, dan delen de cellen toch al? En dan is het volgens mij meer dan alleen schoon bloed wat je kwijt gaat raken.
    Maar dat weet ik niet zeker.

Dikke knuf!

3. bereke

bereke Niet meer actief

We zullen zien. Heb het nog nooit meegemaakt dus weet het echt niet.

Ja er zullen er hopelijk toch wel overblijven! Tenminste daar ga ik wel vanuit!

4. regi

regi Fanatiek lid

Jul 23, 2007
    1,671
    0
    0
    dan zul je echt stolsels verliezen bereke, er is nl wat in je baarmoeder geplaatst wat er dan uit moet als het niet goed gaat, dus tante regi(van elif overgenomen) heeft nog steeds hoop

5. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Klopt, Pregnyl is inderdaad na 10 dagen uit je lichaam. Bij sommige vrouwen na 14 dagen pas, maar jij zit daar al dik overheen ;).

Ik spuit zelf 6500 IE en dat is zelfs na 7 á 8 dagen me lichaam volledig uit :).

Ik duim heel hard voor je verder!!! En hoop dat dit bloed gewoon lekker stopt en je test morgen of overmorgen giga knalt!

6. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Ik herken dit ook hoor! Het is ook oneerlijk, heb zelfs dan geen IVF of ICSI, maar moet wel spuiten voor eitjes en zelf klussen. Wij moeten wel voor IUI verder hierna.

Deze maand ook een positieve test incl. bloedtest! En nog geen dag later PATS BOEM mega veel bloed en stolsels :(. Was en ben er kapot van. Maar jij hebt die stolsels niet volgens mij ;).

Maar bij jou kan het echt beide kanten op en ik duim keihard voor je!

Heb overigens ook 26 december me Ovitrelle 6500 IE gezet. Bij mij prikken ze overigens bloed om zeker te weten dat het hCG me lichaam uit is :). Die was op 7 DPO helemaal me lichaam uit.

Dikke knuff en my fingers are crossed.

7. bereke

bereke Niet meer actief

Oh dat moet ook verschrikkelijk geweest zijn Babii! Ik ga ook duimen voor jou, dat je vlug goed nieuws kan komen posten!

Ik denk dat het wel goed zat maar dat het mis is gegaan ondertussen bij mij. Durf er niet meer op te hopen na het rode bloedverlies. Ondanks de lieve en bemoedigende woordjes van iedereen hier!

Ik heb trouwens 10000 E pregnyl ingespoten gekregen babii.

Misschien een stomme vraag maar wat is een vmk dan juist?

8. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    vroege miskraam meis betekend het:(
    Ga nog eens kijken hoop dat het gestopt is:(

9. bereke

bereke Niet meer actief

Oh vroege miskraam dus...

Hier net naar toilet geweest. Niets in bandje en niets bij afvegen. Stilte voor de storm zeker?

10. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    VMK = vroege miskraam. Ik wil jouw topic niet overspoelen met mijn problemen, maar kan het even snel en kort uitleggen :).

Ben gestart met Clomid (lichaam maakt geen eitjes meer aan na de prikpil). Clomid sloeg allemaal niet aan en vervolgens allemaal kuren Primolut om weer een ontrekkingsbloeding te krijgen.

Uiteindelijk over op de Gonal F en ja hoor de eitjes groeide. Helaas besloot mijn bms niet mee te groeien en bleef maar 3 mm :(. Iedere ronde was ik bevrucht, weet dat zeker maar iedere ronde kon ons wondertje zich niet vasthouden aan het bms omdat het te dun was :(.

Deze ronde heb ik Progynova meegekregen en eindelijk een mooi slijmvlies van 7 mm! Dit is voldoende om een kindje te laten vasthouden. En dan gaat het weer mis :(. Baal giga van dat rotlichaam van mij :(.

Overigens weet ik zeker dat het raak was, omdat ik positieve testen had, maar die bleven echt HEEL LICHT. Niet in tegenstelling tot deze ronde, want toen werden me testen donkerder en zelfs de bloedtest was posi.

Heb jij al gebroekloerd ;).

11. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Stilte voor de Storm??? Neeeeeeeee dat mag niet ;). Nee, je bent denk zwanger hoor :D. Spannend!

12. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    wat erg babii:(

Maar 7mm is bms is nog niet echt dik zeiden ze in jette tegen mij, daar hebben ze het liefst tussen 9 en 12???
    Hoop iig dat je snel zwanger raakt en blijft!

Bereke toch gaan mijn duimen weer omhoog!

13. bereke

bereke Niet meer actief

Ik geloof het echt niet Babii. Heb ook al een aantal dagen een soort van pijn rechtsonder in de buurt van mijn lies. Is vandaag precies vrij hevig aanwezig. Dus dat zal wel de voorbode zijn. Je hoort het, heb er echt geen goede hoop meer in. Kan me gewoon niet voorstellen dat het na rood bloedverlies nog gewoon goed gaat gaan. Echt niet...

14. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    dikke knuffel meid!!!!
    Maar ik blijf wel voor je hopen!

15. bereke

bereke Niet meer actief

Oh babii wat een verhaal zeg! Jij hebt ook al een hele lijdensweg achter de rug! Dat je kansen heel vlug mogen keren!!!

16. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    @ Bereke, nou ik blijf lekker hopen en duimen voor je. Dat de moed je in de schoenen zakt, dat herken ik. Toch blijven wij allemala duimen :D.

@ Elif, klopt 7 mm is niet al te dik, maar beter als 3 mm en het kindje kan zich vasthouden. Wat dus niet is gebeurd :(. Verdorie...

17. bereke

bereke Niet meer actief

Inderdaad verdorie! Wel goed dat ze nu een middeltje hebben gevonden dat het wel al dikker maakt!

18. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Dat klopt meid idd beter dan 3:( ik hoop de volgende keer nog beter:)

19. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

Jun 26, 2006
    5,288
    1
    0
    Putte
    @bereke, wat ontzettend vervelend meid, die emoties allemaal.
    maarrrrr geef de moed niet op meid, een vriendin van me die nu 6 maanden zwanger is was de 1e maand gewoon normaal ongie geworden met dezelfde sympthomen als altijd, nu is ze 6 maanden.
    De pijn in je lies klinkt ook goed hoor, ik had dit ook de pijn was een soort kramp en zat echt in mijn lies, wat bij mij geen ongie teken is want dan zit de pijn iets hoger bij mij. (dit was bij mij de 1e mk) en mijn vriendin klaagde ook over kramp in haar lies toen ze nog niet wist dat ze zwanger was.

Lieve meid, ik duim voor je en ik hoop dat het lekker blijft zitten en dat het een late innesteling is geweest. Ik hou je in de gaten.

Knuffel

20. bereke

bereke Niet meer actief

Dank je wel vlinder!

Share This Page