@babii wat een ellende meis hoop dat ze je snel verder kunnen helpen dit is toch niet eerlijk elke keer is zou er ook moedeloos van worden. @bereke bij mij was mijn slijmvlies ook 7 mm en idd wat babii zegt helemaal geen stilte voor de storm je bent gewoon zwanger.
@ Regi, voel me ook een giga mislukkeling en denk soms weleens. Een kindje is mij niet gegund. Waarom helpt iemand daarboven niet mee? Mijn moeder is overleden, heb haar zovaak gevraagd Mama help me aub. En ook aan God, help me aub. Maar het mag niet baten. Wellicht moet ik nu meer tabletten gaan slikken, moest er 2 per dag, eens kijken hoe het gaat met 3 tabletten per dag. Wellicht heb ik dus een slijmvlies van 9 mm nodig.
Babii, ik hoop uit de grond van mijn hart dat er vlug een zwangerschap tot stand komt met een mooi dik slijmvlies zodat je kindje lekker 9 maanden blijft zitten! Dat heb je echt wel verdient! En het ligt niet aan jou hé. Je kan er helemaal niks aan doen. Dus je mag je geen mislukkeling voelen meid! Regi, dank je meid! Voel me onderhand wel een heel grote en labiele zeur hoor... Trouwens, het ging over Babii haar slijmvlies. Ik weet zelfs niet hoe dik het mijne was .
moest je 2 tabl progynova per dag, en hoeveel utrogestan bolletjes? ik ken dat wel dat je mislukt voelt en dan heb ik nog geen eens mk gehad gelukkig dat gun je echt niemand ik hebnu paar x het idee gehad dat het mis ging en alleen bij de gedachte word ik al gek laat staan als het echt zo is, maar zo moet je niet denken meis, zolang je de kracht hebt om door te gaan en de hoop blijft houden wat ik overigens heel knap vind moet je gewoon door gaan meid.ik heb echt respect voor je
ok bereke ja d`r word ook zoveel gepost hihi, enne je bent geen zeur hoor ik herken het tot aan de dag van vandaag dus lekker blijven praten hier
Ah omdat wij geen echo/ scherm bij de tp hebben kon je dat bij de verse tp niet zien. De echoscopiste wat jij kent heeft me dat wel bij de fm voor de tp gezegd, 1 week voor tp was het 3lagig en 8 mm??? Maar je ziet bij regi idd , het kan allemaal. Wil niet zeggen dat mijn bms gaat helpen nu
Wat zal je je ontzettend rot voelen .... die onzekerheid .... dat wachten. Wat ik nu ga zeggen bedoel ik absoluut niet rot of negatief, maar misschien kan je maar beter wel van het ergste uitgaan, dan heb je nl. nog kans dat het meevalt. Dit betekent natuurlijk niet dat je geen hoop moet houden. Misschien komt het niet over zoals ik het bedoel .... ik hoop dat je begrijpt hoe ik het bedoel. Bereke heel veel sterkte!
Ik lees zowiezo vaker op zwpagina dat men zegt 3 maaldaags 2 bolletjes?? hebben jullie bolletjes van 100, want wij hebben er van 200 en dat is gewoon 1 per keer?
I S, eerlijk gezegd heb ik zelf niet meer zoveel hoop. Maar elke keer ik naar toilet gaat en er is geen bloed te bespeuren sprankelt die hoop toch terug een héél klein beetje op. Maar logisch gezien denk ik echt dat het er niet meer inzit. En ik begrijp goed wat je bedoelt hoor!
@ babii, ik herken het meis, mijn vader is overleden en vraag vaak aan hem: Papa help me nou en zorg dat we ooit het geluk vinden en zorg goed voor onze 3 sterretjes daarboven. Ik denk dan: heeft hij toch nog zijn kleinkindjes bij hem.... @bereke, graag gedaan meis, het is je ook zo gegund. mijn duimen draaien op volle touren hier.
Bereke kan me goed voorstellen dat je nu ook vaker naar het toilet gaat en als je inderdaad niets ziet je heel blij bent. Het is zo kl**te dat wachten, maar helaas zit er niets anders op. Als het anders had gekund had ik dat graag voor je overgehad. Ik blijf natuurlijk gewoon voor je duimen.
@ Regi, ik slikte 2 pilletjes Progynova per dag, moest daar op 10 DPO mee stoppen, maar heb die bolletjes voor in de vagina dus niet meegekregen. Ga die dus gelijk vragen de volgende ronde! Is hier een eigen bijdrage voor? En als het helpt, kom maar op! Snap dat ik me niet zo mag voelen, maar soms ben ik het zo zat! Hou gelukkig ook alles bij op mijn beebiesite. Niemand kan ooit zeggen tegen de kleine dat hij/zij niet gewenst was . @ Bereke, dat broekloeren ken ik. Ik ga zelf slapen vanwege de buikpijn en ga heel hard duimen dat het bloed lekker wegblijft .
Dank je! Als we maar zeker wisten dat we uiteindelijk wel mama zouden worden zou het ook makkelijker zijn hé. Ach ja, afwachten maar hé! Iedereen die mij moed heeft ingepraat: nogmaals heel erg bedankt om vandaag wat draaglijker te maken! En ik wens iedereen uiteraard heel veel succes en het allerbeste! Zo, dat wou ik toch nog effe zeggen!
Ja dat zal wel dat je het af en toe zat bent! Je moet echt een ongeloofelijk sterke meid zijn om maar steeds vol te houden en verder te gaan! Daarom dat ik ook zeg: voel je geen mislukkeling! Dikke knuffel en hopelijk kun je wat slapen!
Hoeveel doosjes heb je nodig dan Regi? En dat heb ik echt wel over voor een goede zwangerschap! @ Bereke, ik vind mensen die ICSI en IVF ondergaan veel sterker, want dat is echt een mega emotioneel traject! En ik denk dat iedereen die een droom/wens heeft er alles aan zou doen het te vervullen!
uh jeetje week voor de tp beginnen ongeveer, en als je dan zwanger blijkt tot de 12e week zwangerschap maar het is niet per doosje maar per recept sorry foutje van mij