Ik hoop zo lieverd dat je morgen positief nieuws krijgt van jette Dank je wel meid, tja ik doe hier ook broekloeren pfff Voel je eigenlijk ook andere dingen?? Mijn borsten doen niks pijn niks symptomen
Ja een zeurderig gevoel in onderbuik en rechterlies. Voel me ook niet super maar da's misschien nog van verkoudheid. Voel in elk geval niks overduidelijk ofzo.
mmmmm Liezen voel ik niks meer van. Alleen die stomme plopjes en mijn darmen wat maar kreunen net of ze honger hebben ( wat ik ook heb als ik de ongi moet krijgen) Hoe maken we ons toch gek heh
Ja maar stel dat dit zo is. Dan zit ik toch nog met dat bloedverlies. Vandaag echt meermaals rood bij het afvegen...
Als er maar geen stolsel bij zit ( en ik snap dat dit je niet geruststeld zou ik ook niet zijn eerlijk gezegd) pfff
Ben echt beetje gek aan het worden door die onzekerheid. Maar liever nog deze onzekerheid en een klein klein sprankje hoop dan zeker weten dat het echt 110% zeker niks is...
och lieve meid het is zooooo spannend. Net opgebiecht tegen mijn man dat ik wil testen, liefst morgen. Hij was bang dat dan niks te zien was, tja dat risico nemen we dan maar. Ik ben erg benieuwd
Ik heb na 13dgn een thuis testje gedaan Wij moesten op dag 14 naar het ziekenhuis voor een bloedtest als ik nog niet was gaan vloeien.........we moesten er dan om 8uur al zijn en ik wilde even zeker weten of ik niet voor niks naar het ziekenhuis zou rijden. En ik had al een positive test!! Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie ook een heel positief resultaat hebben