Testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mirre, 11 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Hoeveel dagen na je ei zou je in principe kunnen testen?

Ik weet wel met je NOD (en met een hele gevoelige test al een paar dagen ervoor...), maar ik vraag het me af.
    Want als ik bijv normaal een 24 /25 dagen cyclus heb, maar m'n ei op dag 15 of 16 is geweest (zoals nu een positieve ovulatie-test de 15e dag!) ...dan zit er 10 dagen tussen het ei en NOD als het goed is. Die 10 dagen zou voldoende moeten kunnen zijn om te testen, want heb bij de zwangeren temp kaartjes gekeken en daar testen ook meerdere met 10 dagen positief.
    Maar de mogelijkheid....4 dagen voor je NOD al testen gaat in mijn geval toch niet op? Want dat zit ik op 6 a 7 dagen na m'n ei...dan kan er toch nog geen hcg in m'n urine gemeten worden?

Mirre

2. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nee meid ik weet niet hoe lang je al ovu testen gebruikt maar aan de hand daarvan kun je heel makkelijk berekenen wanneer jij je eisprong hebt, en hoeveel dagen er gemiddeld tussen zit voor je weer ongesteld werd die dagen moet je er dan nu minimaal bij optellen voordat je weet dat je kunt testen, maar als ik jou was zou ik zeer zeker niet te vroeg testen meid..

straks zit je je blij te maken dat ie positief misschien zal zijn en dan wordt je straks alsnog ongesteld....beter om echt te wachten tot je zeker weet dat je kunt testen (overtijd e.d)

succes

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    ....maar als ik uitga van 25 dagen cyclus dan zal ik toch gewoon op m'n NOD moeten kunnen testen? (10 dagen na m'n ei)

4. Niet meer actief

Niet voor je NOD testen hoor, Mirre.
    Ik zou niet willen dat je nu positief test en dan later toch gewoon ongesteld wordt omdat er iets mis is geweest met het vruchtje. Die teleurstelling zou ik je echt (iedereen natuurlijk) willen besparen.
    Gewoon netjes wachten op je NOD ;) Of beter nog een paar daagjes daarna. En ik hoop van harte dat je over een weekje een positieve test in handen hebt. Effies wachten nog... :) :({|=

Liefs,
    Gerrina

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Doe m'n best lieve Gerrina tot aan m'n NOD ;)

6. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Hou ons op de hoogte hoor Mirre! Handig bovenstaande info, hier was ik net naar opzoek: "wanneer testen".... Je hoort nog van me!

Deel Deze Pagina