Hoi dames hebben jullie daar ook wel eens last van? hier de eerste maand dat het zo erg is. krijg er over, op mijn buik 2, tussen de borsten 1, vorige week op mijn achterwerk (kon zelfs niet meer fietsen) en nu weer eentje op mijn neusvleugel wat behoorlijk pijnlijk is. ik word er gek van.
hoi, ik zit helemaal onder de puisten, ik word er ook gek van! En nu ook 1 op mijn neusvleugel, pijnlijk he :x Ik voel me soms net een puber, en ik heb het gevoel dat het er steeds meer worden..... Succes ermee, ik hoop dat ze snel wegtrekken bij je (misschien door zwangerschap ) groetjes Paultje
hehe pijnlijk he op je neusvleugel, staat hier erg gespannen moet ik zeggen hihi echt he ik heb dat anders nooit! had er in de pubertijd zelfs zelden eentje. maar nu pffff
O jaa vreselijk! Ik heb er ook vaak last van de laatste weken... Vooral boven mijn borst.. echt vreselijk.... ik haaaaaaat ze!!
puisten hou op schei uit... iedere dag zie ik wel weer een nieuwe die nog door moet komen.... heb net een tattoo laten zetten en er zit er daar gewoon 1tje.. pijnlijk!!!!!!!!!! stom he wat de pil allemaal met je doet!
sinds 2 maanden heb ik hier ook last van! op de rug heel erg, bovenaan, en op gezicht, net bij de haargrens. bah
Hahaha het is gewoon wat je lichaam/hormonen met je kunnen doen Slik bijna een jaar geen pil meer en zit er helemaal onder, vooral mn rug en gezicht, ik word gek van de jeuk op mn rug!!!!!! Vraag vaak man lief even te krabben haha tot ergenis van hem want ik vraag het best vaak.
hahaha helaas voor mij wel... heb nu ook meer plekjes in mn gezicht, hel mn rug zit onder de rode bultjes/pukkeltjes
gelukkig ben ik dus niet de enige.... Heb ze vooral in m'n gezicht, rond mond en op kaaklijn... en ik kan het niet laten om er aan te zitten.... Is hier dus echt zo'n litteken gezeicht, heb voor de 31ste afspraak voor gezichts behandeling gemaakt,als t goed is ben ik dan ongi geweest, en dan is t dus helemaaaaal erg... Echt leuk o,om als vrouw zo last te hebben van je hormonen!! Als ik nu m'n eisprong zou hebben zou ik weten waarvan het is,maar zover is het volgens mijn ovu testen nog niet(banner klopt niet precies) Ach we zullen het ermee moeten doen helaas! Hoe reinigen jullie de huid?? Ik heb vrij agressieve reiniger, zal binnenkort s voor wat anders kijken,want dit droogt de rest van m'n huid teveel uit! Iedereen succes ermee! x miek
hallo ik sluit mij ook graag bij jullie aan. Sinds 3 maanden heb ik ook enorme last van pukkels. Hiervoor nooit/ zelden gehad alleen rond menstruatie 1 of 2 pukkeltjes. Momenteel zit het tussen mijn borsten/ hals/ bovenrug en haargroeigrens. Ik heb erg veel last van jeuk klachten. Ik gebruik nu 2 keer daags Bio-oil. Vette olie die redelijk snel intrekt. Het helpt heel goed tegen littekens. Ik weet dat de pukkels meestal verergeren door vettige middeltjes maar ik ben er toch wel blij mee. Jeuk klachten nemen grotendeels af en ik hoop er minder littekens aan over te houden. groetjes
De tattoo is gelukkig al helende... heb hem nu 1,5 week, zondag moetie geheeld zijn... maar is inderdaad erg pijnlijk!
Ik heb ook weleens puisten. Een beetje met periodes vaak. Maandag was ik bij de gynaecoloog voor een follikel-meting en samenlevingstest en de gynaecoloog had een stagiaire bij zich zitten. De gyn had mijn dossier voor zich liggen en voordat we begonnen aan de follikel-meting legde hij even onze situatie uit en dat ik PCO heb. Toevallig had ik net een megapuist die dag op mijn wang. Zegt hij tegen die stagiare: "Kijk, en ze heeft ook acne, dat hoort bij die PCO". Hahah voelde me rood worden. "Leuk!" zei ik. Hihi. Zo erg veel puisten had ik niet, alleen net één hele dikke. Komt door de hormonen zei die. (Ik zat in de ovulatie)
Ikzelf gebruik niet vaak een reiniger, 2x per week scrub ik mn huid zachtjes onder de douche. Ik gebruik de scrub van Vichy Normaderm *groene tube* en de zuiverende lotion ervan. Voor de rest een normale dag en nacht creme alleen nu ik zwanger ben heb ik veel meer pukkeltjes. Ik merkte ook nu ik mn eigen nagels weer heb ipv mn acrylnagels, krab ik meer aan mn huid, waardoor ik nog meer pukkeltjes krijg.
ik heb mn hele nek volzitten en dan kan ik er weer niet afblijven dus ga ik t weer uitknijpen grrrrrrrrr mn gezicht niet en voor de rest ook nergens
nooit gedacht dat we met zoveel gingen zijn hihi ik heb gisteren die op mijn neusvleugel verwijderd. eens kijken hoelang het duurt voor de volgende er is