Wat zeggen jullie (Ovutest)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Partyrocker, 4 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ziet er positief uit als ik dat zo zie. Klussen maar!

3. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ja hoor dat wordt verleidelijk kijken en klussen vandaag!

4. Partyrocker

Hahaha vind 'm leuk :p verleidelijk kijken hahahaha..

Maar hier komt nou de stunt: dit is nu al dag 6 dattie positief aangeeft..
    Gister wastie wat lichter, maar nu dus weer een stuk donkerder..

Ik weet dat iedereen hier met kruidvat slechte ervaringen heeft, maar ik dus niet. Meestal was er na een paar dagen nog wel een streepje te zien, maar lang niet zo duidelijk meer als nu...
    Hij kan ook negatief testen en dat heb ik gemerkt na mijn MK, toen was er niks te bekennen.

Snap er niks van zit nu op 5dpo en en nogsteeds eigenlijk in mijn ogen een knaltest..

Net ff ZW testje ertegenaangegooit en die was uiteraard negatief. Niet gek 10 dagen voor NOD, maar ben dus een beetje in de war nu.

5. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Als het een KV test is...zeg ik niets meer...8)
    Ik ben dus wel 1 van die vrouwen die er een week positief mee testte terwijl mijn ei al lang gesprongen was..

Maar als je ei al gesprongen is..kun je alsnog verleidelijk blijven kijken en dan is het alleen voor het "lekker";)

6. Partyrocker

Hahaha dat komt zoiezo wel goed :p niet geschoten altijd mis zeggen we dan maar...

Ik ben van mening dat de kruidvat testen dan door de mannen zijn uitgevonden.
    Om te zorgen dat ze in ieder geval meer dan 1x in de maand aan hun trekken komen. hihi 8)

7. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Als een ovulatietest positief is voor je nod, zou je zwanger kunnen zijn, maar.... een kruidvat-ovulatietest blijft heel vaak te lang positief (heb ik zelf ook ervaren) en daardoor nooit meer die ovulatietesten gekocht!
    Ovulatietesten die ik gebruik zijn: Matcare en Zwanger & Kids (ze zijn nog goedkoper ook) ;)

Een positieve kruidvattest na de eisprong.. betekend dus niets ;)

8. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    hahaha :D

Verder ben ik het eens met adora. Je zou op internet de dipsticks van matcare of z&k kunnen bestellen en ze naast je ovutesten vd kruidvat gebruiken. Dan heb je vergelijkingsmateriaal en weet je of de kv bij jou wel klopt. Succes!

9. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Als het een kruitvat-test is, dan onthoud ik mij van commentaar... ;)
    Echt zulke waardeloze testen... Heb er zelfs bijna een keer een IUI door gemist...
    Gewoon via internet bestellen. Stukken beter en goedkoper!!!

10. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.473
    4.924
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    O... zie net dat er meerderen zo gereageerd hebben. Hihihi

Deel Deze Pagina