Hoe lang zwanger?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Lucky1979, Jan 15, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

Nov 6, 2006
    314
    0
    0
    Hallo,

Sinds 5 oktober ben ik gestopt met de pil. Sindsdien ben ik door het ontpillen niet meer ongesteld geworden.

Vrijdag heb ik weer eens een test gedaan en daaruit kwam dat ik zwanger zou zijn... Maar hoe weet ik dan hoe lang ik zwanger ben? Ik ben al zo lang niet ongesteld geweest. Half december had ik ook getest en toen was het nog negatief.

Kan de verloskundige dat bepalen aan de hand van een echo? Na hoeveel weken zwangerschap zou dat kunnen?

Ik hoor het graag.

Gr. Lucky

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi lucky,

Ik wil je aanraden de verloskundige te bellen. Je bent op het moment afhankelijk van de echo om het termijn te bepalen. Vanaf 6 weken zwangerschap kan je een hartje zien kloppen en het vruchtje goed opmeten. Vanaf 8 weken is het veel duidelijker maar aangezien het bij jou niet helemaal zeker is.....
    Bel voor een afspraak en laat een echo verrichten

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Imke

3. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

Nov 6, 2006
    314
    0
    0
    Oké. Dank je!

4. Lucky1979

Lucky1979 Actief lid

Nov 6, 2006
    314
    0
    0
    Hallo. Ik heb afgelopen vrijdag de echo gehad en ik bleek 6 weken en 3 dagen zwanger te zijn. Nu vraag ik mij af... Heb ik dan nog wel recht op de "12" weken echo? Ik hoop het wel anders moet ik nog zo lang wachten en ik heb nu alleen maar een klein wurmpje gezien.

Ik hoop dat je een antwoord voor mij hebt.

Groetjes,
    Lucky1979

Share This Page