testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door melanietje, 19 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    hallo allemaal heb eens effie een vraagje, welke testen zijn nu eigenlijk het best te betrouwen , want heb die van kruidvat nu al enkele keren geprobeerd maar heb al paar keer voor gehad dat er een licht streepje op kwam terwijl ik eigenlijk helemaal niet zwanger was.
    ben nu weer 11 dagen overtijd en voel niets , heb alleen last van adertjes rond mijn tepels en opgezwollen ook een beetje. durf niet te hopen dat ik zwanger ben, ik denk dat ik het te graag wil en dat ik me vanalles inbeeld.
    groetjes xxx

2. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik ben zelf nogal tevreden over de Matcare testen die op deze site te koop zijn. Als je het echt zeker wilt weten en je hebt er het geld voor over is de Clear Blue digitale test (geeft in het schermpje "zwanger" of "niet zwanger" duidelijker kan het niet!) heel goed!

3. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    De digitale kan ik ook wel aanraden geen gedoe met vage streepjes enzo, de predictor en de standaard apothekertest is ook erg fijn.

4. moonique

moonique Bekend lid

28 nov 2006
    663
    0
    0
    Drachten
  5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    beste en betrouwbaarste blijft simpelweg die van clearbleu...

waarom omdat die pas hcg waarneemt vanaf de dag dat je overtijd bent, en niet 4 dgn eerder zoals vele andere goedkopere merken die een veel lager hcg gehalte nodig hebben, waardoor je misschien wel een licht positieve test in handen hebt, maar waar je dan nog steeds niet van moet uitgaan omdat je niet weet of je wel een bevrucht eitje hebt en of dat wel tot een zwangerschap leid...

dus wil je geen gerotzooi of geƫmmer met je gevoelens doet het lekker met die van cb heb je geen last van vage testen weet je (bijna) zeker dat je niet na 2-3 dgn van het "ik ben zwanger" forum verkast naar het "mk"forum..... ;)

vindt je het niet erg om in twijfel te zitten tja dan zijn die testen van deze site goed genoeg enkel moet je voordat je ruim overtijd bent wel in je achterhoofd houden dat het niet altijd wil inhouden dat je ook daadwerkelijk zwanger bent.... ;)

6. melanietje

melanietje Actief lid

19 feb 2007
    288
    1
    0
    en die digitale test waar kan ik die kopen? gewoon bij de apotheek? en is die duur ?
    groetjes

7. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Die koop je gewoon bij de apotheek. Ze zijn wel prijzig, maar ze geven duidelijkheid. Geen twijfel over vage streepjes maar gewoon "zwanger" of "niet zwanger".

Suc6!

8. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    volgens mij zijn ze ook te koop bij de drogist!En ze zijn 19,99 en dan zitten er drie in de verpakking!

Deel Deze Pagina