hoi hoi, gisteren ben ik gebeld wordt 27 februari geopenreerd...de zenuwen gieren door me lijf je weet dat ze kunnen bellen maar nu ze gebeld hebben ppppppppfff ze verwachten dat alleen me eierstok dicht zit en daar hoop ik maar op ik zal het wel ondekken als k weer wakker wordt .............. nu maar aftellen en hopen dat het allemaal niet voor niets is... groetjes bianca
spannend bianca. hopelijk is het idd alleen je eierstok die dicht zit. en hopelijk ben je na je operatie snel zwanger.
Mijn moeder had ook een verstopte eierstok en toen ze haar daaraan geopereerd hadden was ze niet veel later zwanger van mijn zus. Geeft je misschien een beetje hoop liefs
hoi hoi, dat merk je niet ik heb een baarmoeder foto gehad en daar kwam dat uit en idd een tante van mijn vriend is er ook aan geholpen en diewas ook gelijk zwanger..... van die verhalen ga ik nu maar ff uit..... groetjes bianca
Succes Bianca! Ik hoop dat je snel opknapt. Doen ze het onder plaatselijke verdoving of krijg je een algehele narcose?
hoi hoi algehele narcose krijg ik ze blazen gas in je buik om ruimte te maken zodat ze er goed bij kunnen en dat schijnt pijnlijk te zijn... groetjes
Hoi Bianca jij mag eerder dan mij. Ik word in de eerste week geopereerd. Laten we hopen dat er niks ernstig is, en dat als er iets is dat ze het snel kunnen verhelpen. Succes meid.
Bianca en Jolie allebei veel suc6, ik hoop dat de operatie meevalt, (al zal het geen pretje zijn). En dat we snel wat meer zwangeren onder ons midden hebben. toi toi toi meiden! en laat je lekker verzorgen door je partner!
I know, mijn nier is op die manier (laparoscopisch) een paar maanden geleden uitgehaald. Je zal wel last krijgen van je schoudergewricht (daar gaat dat CO2 gas zitten), maar dat is na een week zo goed als weg. Heel veel sterkte en een spoedig herstel gewenst!
Met een verstopte eierstok heb je dan wel een regelmatige menstruatie/cyclus? Vraag ik me af.... En waarom denken ze dat je dit hebt? Ik wens je veel succes (alvast) met de operatie! Het komt vast goed Liefs Mirre