Dacht namelijk tot je dan nooit een positieve test in handen zou krijgen wou graag voor zondag ivm de carnaval die hier begint !
Je kunt wel eerder testen, maar wanneer heb je je ei gehad? Als je die net een paar dagen geleden hebt gehad, dan kan je test nog niet positief zijn. Ook al is je test negatief, dan zou ik toch geen alcohol gaan drinken als ik jou was. Misschien is het toch al raak, maar maak je nog niet genoeg HCG aan.... Ik zou het niet aandurven.
Hoi Zoetje, gaat het om het drinken met carnaval? Als je nog negatief test is er sowieso geen bloedband met het kindje, dus kun je best wat drinken. Vanaf week 5 (3 weken echt zwanger dus) ga je een bloedband kweken. Ik zou wel een beetje in de gaten houden dat het niet te veel is natuurlijk, maar je moet wel blijven leven hoor!
Oh spannend zoetje, je mag bijna weer testen!! Heb je al symptomen? En heb je je ei duidelijk gevoeld? gr zwangerwens
Ik heb mijn ei niet echt gevoelt ik voel zo veel op het moment dat ik het niet meer weet wel heb ik vorige week woensdag waarop mijn banner zei eisprong doorzichtig slijm gehad en dat was na paar dagen weer wittig ... Veel drinken doe ik eigenlijk nooit maar wou voor de zekerheid al weten al weet ik dat het natuurlijk lastig is nu al....
Ik heb 9 dagen na mijn ei positief getest, maar dan ook een duidelijke innesteling gevoeld op 4 dagen na mijn ei.