hoi meiden daar ben ik weer. heb een zeer brandende vraag. vrijdag 30 maart getest negatief. maandag 2april negatief. en vanmorgen 3april een heel erg dun vaag lijntje (matcare) je kunt het lijntje bijna niet zien ps het kan geen indrooglijntje zijn want ik heb hem binnen de 20min afgelezen. ik ben trouwens altijd optijd ongi, het is wel eens dat ik 1 dagen later of vroeger ongi word. maar nu ben ik echt al 3 dagen overtijd. ik heb ook geen buikpijn zoals normaal als ik ongi zou moeten worden. ik heb wel allemaal opgezette (melk)kliertjes in de borsten en de tepels worden donkerder van kleur. dit heb ik nog nooit gehad. zou het misschien toch kunnen dat ik gewoon nog te weinig hcg in mijn lichaam heb? want mocht ik zwanger zijn dan ben ik dus al ongeveer 4 weken zwanger. liefs kikkert. ps: sorry voor het lange verhaal ik hoop dat het nog duidelijk is.
o dat moet ik er nog even bij vertellen de zwangerschapsfoto van clear blue wat in mijn foto album staat dat is de test wat ik op ongeveer 28maart heb gedaan.
hoi allemaal, ik heb vanmorgen nog getest zie eerst bericht. maar die was heel erg vaag. ik heb het idee dat matcare niet echt geweldig werk (voor mij). heeft iemand hier trouwens ook ervaring mee (met matKar)?
hallo allemaal ik ging net zwangerschapstesten kopen voor het geval dat. en toen ik thuis kwam moest ik naar de wc...en ja hoor daar waren de duiveltjes grrrr...
hey lana de ongi is wel heel erg raar oudbloed gemenkt met witvloed teminste daar lijkt het op. misschien zet het door misschien ook niet. trouwens die test wat ik vanmorge gedaan heb daar was wel een super dun vaag treepje op tezien. maar de apotheekersassistente zei het kan ook dat je nog 2 of 3 weken moet wachten en dan gewoon nog eens moet testen. ik voel me trouwens wel helemaal niet ongi echt raar. ik heb alleen wat rugpijn(normaal heb ik dat nooit) bij een normale ongi.
Ik zal over 5 dagen weer proberen. Ik was ook altijd op tijd. En ik had wel 4 testen gedaan en allemaal negatief. En ja uiteindelijk toch positief dus wacht het even af! Succes
Hoi Kikkert, Jeetje wat spannend zeg! Ik zelf ben nog niet ongie, had vanmorgen wel wat roze afscheiding. Gisteren getest was negatief! Dus ja...... hopen dat het voor ons allebei goed nieuws zal zijn! Kus
hoi mpje pff zeg dat wel. ik hoop idd voor jou en voor mij goed nieuws maar ik denk dat ik niet zwanger ben
Ik denk het op zich ook niet maar stiekem toch ook weer wel! Heb allemaal krampjes enzo maar voor mijn gevoel niet echt ongie krampen! Maarja....of dit wat zegt!
maar weetje wat het is alle testen die ik doen zijn heel erg vaag zodat het streepje bijna niet te zien is of ben ik gek aan het worden hihi misschien denk ik gewoon dat het een streep je is terwijl er niks is
hoi hoi, Ja dat is inderdaad frustie! Maar misschien is het wel een echt streepje... Bij mij kwam helemaal geen streepje das ook niet echt leuk!
nee das idd ook niet leuk. maar ik zou graag zekerheid willen hebben maar die kan me nu niemand geven