Wat kunnen 8 dagen toch lang duren he? Het wachten tot het moment dat je ongi wordt of niet wordt........ We hebben vandaag onze vakantie geboekt, ik dacht misschien wat afleiding en zeker wel iets om naar uit te kijken. Maar dan eenmaal thuis komt die gedachte weer zou ik nu eindelijk eens.... Ik voel weer vanalles heb buikspierpijn zeg maar heel vreemd. Maar ja het zal wel weer in me koppie zitten xxxjes Esther
hoi meid ik herken je gevoel heel goed tis moeilijk om er niet aan te denken he hopelijk vliegt de week voorbij en weet je meer succes met wachten meid
Hier ook zo een, nog ruim een week wachten en het lijkt nog zo lang! dat buikspierpijn gevoel herken ik ook! Als ik hoest bijv. voel ik ook zoiets... maf he? t rommelt ook flink van binnen, maar ik ga nog maar nergens van uit... we moeten nog afwachten.... Groetjes en succes met wachten, jelske
Gelukkig wachten er nog veeeel meer dames hihihihi. Dan voel je je niet zo alleen. Ik ben nog een uurtje thuis en dan weer werken. Dan denk ik er ook weer even niet aan Groetjes Esther
Hoi meiden! Ik ken het gevoel...Ik ben altijd precies optijd 28dgn en dan altijd ongesteld.......maar nu dus nog niet ben dus 1 dag overtijd....... : Ik ben zo nerveus het is zo spanned....ik kan niet wachten om te testen maar om teleurstelling te verkomen wacht ik nog maar een paar dagen...... vresselijk die onzekerheid he? haha.,....
Je hoort dat het bij sommige meiden al vroeg te zien is in de testen! Maar ik snap als je wacht om teleurstelling te voorkomen! Liefs
Hoi,. Ik weet nog bij me eerste zwangerschap dat ik wel 8 testen heb gedaan voordat hij duidelijk twee steepjes aangaf...Zelfs de test bij de huisarst was toen negatief.... daarom wil ik nu graag nog effe wachten. Maar dat neemt niet weg dat ik op ben van de zenuwen. Ene voor iedereen die ook overtijd is heel veel succes..ik duim voor jullie...
Goedemorgen ja w8 pfff soms denk je ok wat zou ik morgenvroeg hebben en soms denk je hey dat heb ik helemaal niet we moeten wat fases door 1..klus fase 2..ei fase 3..innestel fase 4..afwacht fase 5..NOD fase een vrouwenlichaam doet met als de maand april zelf wat ie wil ik moet ook nog ff w8 en heb deze ronde alleen pijnelijke boobies en veel dorst temp nog wel 37'1 maar zegt ook al niks meer ben ik inmiddels achter iedereen su6 liefs kaley
Ik heb nergens last meer van. Zelfs mijn buikpijn is weg! Dus ik ga ervan uit dat het weer is mislukt Dus ik wacht gewoon af tot de komen.
Wachten vervelend : Vertel mij wat! Haha.... Het is killing! Suc6 met wachten! Hoop dat het zich loont! Liefs Marjo
Wat ben ik blij te lezen dat bij iedereen het wachten zolang duurt, dacht dat het aan mij lag en dat ik gewoon veel te graag wil. Ik was 2 dgn overtijd, maar helaas is mij vandaag de hoop ontnomen.
Jaa het wachten duurt heeel lang, Moet nog een week wachten en dat is op mn kortste cyclus! dus... wat moet ik nou? t liefst wil k morgen n test doen... we wachten maar af!
Ik heb nu ook steeds die buikspierpijn wat ik hier lees, wat moet je daarmee en wat zou dat zijn? Ik heb het nog nooit gehad! Het duurt nu al 3 dagen, zit nu midden in de cyclus.