Hallo meiden, Hebben jullie ervaring met de nieuwe (?) zwangerschapstest van Mat Care? Hiermee zou je tot 6 dagen eerder kunnen testen... Hoeven we wat minder geduld te hebben . (Als dit onderwerp al eerder besproken is ergens anders dan excuses... Ik ben hier pas nieuw...)
heb er geen ervaring mee.Maar ik zou het nooit doen,omdat het tot je menstratie nog fout kan gaan.Weet dat het heel verleidelijk is om eerder te testen,maar uit zelfbescherming zou ik het zelf niet meer doen liefs
Wel heel verleidelijk voor de ongeduldigen onder ons maar... Zwangerschapstesten kun je beter op zijn vroegst pas doen vanaf de eerste dag waarop je overtijd bent en niet eerder. Het nadeel van testen die al zo snel HCG in de urine kunnen meten (en dus al werken vóórdat je overtijd bent), is dat je bij een positieve zwangerschapstest toch niet zeker bent dat je zwanger zult blijven. Veel zwangerschappen redden het niet tot de verwachte menstruatie. Als je dan toch ongesteld wordt, lijkt het net of je een miskraam hebt gehad. En dat is dus niet zo, omdat de zwangerschap officieel nog in het 'subklinische' stadium was. Dus dat is een groot nadeel van een zeer vroege test.
hallo, Wij gaan dat ook niet doen hoor, we overwegen zelfs om een week na NOD pas te testen.... als we dat volhouden.... Groetjes Pebbles
Bedankt voor jullie duidelijke antwoorden. Ik had er inderdaad helemaal geen rekening mee gehouden dat het nog zo vaak fout kan gaan voor de NOD... Ben ook nog maar een 'groentje' misschien... 4e ronde ...
dat is waar, alleen komt het vaker voor dat er wel een bevruchting is maar dat je "gewoon ongesteld" word.