ik zit al even met een vraagje: sommige beweren dat je soms krampjes hebt van het groeien van je eitje en anderen (waaronder ik zelf) denk de eisprong zelf te voelen,dus wat is het nu eigenlijk?kan je de eisprong zelf voelen of is het het groeien van het eitje dat je voelt? ik heb op dag 13 echt krampjes gehad en als de pijn het ergste is voel ik een 'knapje'/plopje en dan is de pijn weg en heb ik nadien nergens last meer van! op mijn tempkaartje van ff (zie handtekening) had ik eerst een stippe-kruis op dag 13,maar nu is die versprongen naar dag 17. heb op dag 14 en 15 een 1.5 tot 1u vroeger getempt,dus natuurlijk niet zo betrouwbaar...wat denk jij van mijn kaartje? alvast bedankt voor te lezen en beantwoorden!
Hallo, Ja sommige vrouwen voelen de eisprong. Of het de eisprong is of het groeien dat weten we niet omdat we dat niet kunnen controleren. Heb jij het rond dag 13 gevoeld en je hebt een cyclus van 27 dgn denk ik dat het bij jou de eisprong was. Temperaturen is niet zo betrouwbaar omdat veel factoren invloed erop hebben, probeer evt. ovulatietesten. Groetjes Ineke