hoofdpijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MICH18, 7 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Ik zit nu rond mijn innesteling (waarschijnlijk) gisteren gehad.. Maar heb zo'n ontzettende hoofdpijn sinds dat ik opstond vanmorgen..
    Herkent iemand dit? Liefs

2. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken de ontzettende hoofdpijn, bij mij vooral voortkomend vanuit mijn nek. Toen ik de pil nog nam had ik die hoofdpijn telkens een paar uren voordat ik ongesteld werd. Ik ben echter 28 september gestopt met de pil en heb de hoofdpijn nu al 2 keer gehad, maar tot de dag van vandaag geen menstruatie. Waar het dus precies bijhoort weer ik niet... Hormoonwisselingen waarschijnlijk :(

3. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    hoe weet je dat je (waarschijnlijk) een innesteling gehad hebt gister?

hoofdpijn kan zoveel verschillende oorzaken hebben dat ik dit niet direct in verband zou brengen met een bevruchting of innesteling....
    vaak is t ook spanning ;)

4. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Iik bedoel.. Mocht er een bevruchting zijn geweest.. Zou die ongeveer gisteren hebben plaatsgevonden! Ik relateer het ook niet daaraan hoor.. Vroeg het me alleen af omdat ik nooit hoofdpijn heb!

5. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil ook veel hoofdpijn. Maar dan in de periode voor mij eisprong. Daarna valt het mee.

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb chronische hoofdpijn door beschadigde nekwervels. Dus eigenlijk zeg ik nooit dat ik hoofdpijn heb, aangezien dat toch 24/7 is.

Bij mijn eerste zwangerschap had ik echter opeens een hele andere hoofdpijn en gruwelijk erg. Ben er zelfs mee naar de huisarts geweest. Die zei dat het spanningshoofdpijn was. Een week later had ik een positieve test in mijn handen.

Deze keer is die bepaalde hoofdpijn ook weer aanwezig, maar niet meer zo gruwelijk.

Bij mij betekende het dus wel wat, maar helaas is dat voor iemand anders geen garantie. Hoofdpijn kan allerlei oorzaken hebben. Je hoeft 's nacht maar verkeerd gelegen te hebben en je staat op met hoofdpijn.

Hoe dan ook, ik hoop voor je dat het goed nieuws is.

Succes

7. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Mijn hoofdpijnaanvallen waren zeker ook anders sinds de innesteling... erger, maar niet lang aanhoudend gelukkig, ongeveer 3x per dag sindsdien.. Met PMS was het altijd meer een licht zeurende steeds aanwezige vorm.. weet niet of je hier wat aan hebt :)

Deel Deze Pagina