Aan wie vertel je het nieuws?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Willow133, 2 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willow133

Willow133 Lid

2 nov 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of deze vraag hier wel past maar ik vond geen andere plaats om het te posten...

Ik heb vandaag ontdekt dat ik 1-2 weken zwanger ben en besef maar al te goed dat alles nog heel pril is en er nog van alles kan gebeuren. Ben helaas soms een beetje pessimistisch... Maar ondanks dat is het toch soms erg moeilijk om mijn mond te houden! Vandaag was dan écht wel een overwinning op zich dat enkel mijn man het weet, uiteraard :p!

Ik ben ook van plan om mijn zus en ouders morgen in te lichten! Ik weet niet of de meeste dit net wel of niet doen? Maar als er iets zou fout lopen, wil ik er toch met iemand over kunnen praten... Vertellen jullie het nog aan meer mensen of houden jullie dat écht gedurende drie maanden voor jullie?

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    Allereerst: gefeliciteerd!
    Het lijkt me wel meer een topic voor in het zwanger zijn deel te zetten.
    Maar mijn antwoord op je vraag: wij hebben het bij beide keren tegen onze ouders vertelt. Wij wilde graag onze vreugde delen. En idd als het fout zou gaan wil je er ook over kunnne praten.

3. muppettje

muppettje Fanatiek lid

7 feb 2010
    1.510
    175
    63
    Gefeliciteerd!!!
    Wij proberen althans gaan het proberen om het nog niet te vertellen.. Dat gaat wel moeilijk worden..:D

4. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Allereerst gefeliciteerd!! Deze vraag vind ik ook moeilijk. Ik heb het met één vriendinnetje die al een kindje heeft over gehad tijdens het testen woensdag en donderdag voor de spanning en ga het straks aan mijn moeder vertellen! Wil het haar niet onthouden. Als het mis gaat, heb ik aan haar ook steun. Mn vriend heeft het zijn beste vriend ook verteld maar meer omdat i hij ook wil praten over het contrast (2 jaar geleden hoorde hij vandaag dat hij kanker had en nu cel ik op deze dag officieel overtijd en komt hopelijk zijn grote droom uit) dit roept natuurlijk veel bij hem op. Zijn ouders gaan we het ook komende week vertellen, de rest ongeveer met kerst :) maar vind het heel moeilijk het te moeten voorhouden bij mensen, nu al! Heb jij dat ook?

5. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Moeilijk hé! Ik zit er ook een beetje mee. Bij ons weten twee hele goede bevriende stellen het, dit waren ook degenen die wisten dat we met de pil stopten en je kent dames als t daarom gaat, ze wisten precies wanneer ik ongesteld moest worden haha.

Verder weet een andere vriendin het, ging heel toevallig mee naar haar echo toen ik 's ochtends een positieve test had. Ze vroeg hoe het ging en of we ook bezig waren, dus het kwam eruit. Zij heeft me over de streep getrokken om de cbtest te doen. Zij was degene die op het schermpje keek haha.

6. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    +1
    En ik kan mn mond ook gewoon niet houden... Behalve opt werk weten ze t niet!:)

7. Corine1985

21 okt 2012
    69
    0
    6
    Ik wil het lieft het aan iedereen vertellen mijn moeder weet het nu en me vriendin me schoonouders vellen we het ook deze week denk ik... :)

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    gefeliciteerd en gewoon goed met je man/vriend overleggen wie je het wel en niet wilt vertellen.

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wij hebben het wel meteen tegen iedereen verteld. (Vrienden en familie)
    Helaas werd dit een mk.
    Na 1maand weer zwanger en toen alleen de ouders ingelicht en het onze vrienden verteld met 12wk zwangerschap.

10. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Wij hebben het gister tegen alle ouders verteld, broer van vriendlief en zijn vrouw. En zsm mijn zusje en vriend!

11. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Mijn man, en misschien een vriendin van mij. En waarschijnlijk pas na een goede echo ook de familie en andere goede vrienden.
    Na 12 weken pas wereldkundig

12. Corine1985

21 okt 2012
    69
    0
    6
    #12 Corine1985, 12 nov 2012
    Laatst bewerkt: 12 nov 2012
    Wij hebben het ook aan meer mensen verteld :) het is zo leuk om met mensen te delen :)

13. Gefeliciteerd! Hier verteld aan mijn ouders en zus met 5 weken, dat was voor mij ook wel de tijd dat het nodig had om even te bezinken en te beseffen dat het echt zo was :) Schoonouders op de hoogte gesteld na de eerste echo met 7 weken en de rest van de wereld mag het denk ik rond volgende week weten :)

Deel Deze Pagina