Gisterochtend heb ik 2 testen gedaan. 1 van zwanger en kids en 1 van 2v5. Bijde kwamen binnen de 5min een vaag streepje op. Dus ik al blij en meerdere konden het streepje zien. Maar vanmiddag opnieuw gedaan. En bij die van zwanger en kids kwam een super vaag streepje minder duidelijk dan gisterochtend. En bij die van 2v5 was eigenlijk niks te zien. Ja nu staat er een heel vaag lijntje maar dat is een uur later. Wat wil dit zeggen is het gewoon helaas of is er nog hoop. Ik weet niet precies hoelang me cyclus deze maand is. Eind juni gestopt met de pil toen was de 28 daarna 37 en daarna 30. Dus ging deze maand ook van 30 uit. Dan was gister me nod.
Moeilijk, misschien toch weer een langere cyclus? Mocht je overmorgen nog geen ongi hebben ontdekt, dan misschien nog een testje wagen? Heb je een idee wanneer je ei is geweest?
22,23 oktober had ik last van een trekkerig gevoel in me buik maar of dat ook echt me ei is geweest weet ik niet zeker. Bah best onzeker gisterochtend een vaag streepje in nu een stuk minder duidelijk.
Ik zou morgenochtend nog even testen. Jij hebt gisterochtend getest en vanmiddag, die van vanmiddag kan lichter zijn door drinken etc. Hij moet dan morgenochtend, duidelijker zijn als die van gisterochtend. Veel succesm ik duim dat het goed is.
Om heel eerlijk te zijn durf ik morgenochtend niet te testen. Bang voor weer een onduidelijke test En hoe groot is de kans dat die morgen dan duidelijker is? Stijgt je hcg altijd om de 2 dagen?
Als alles oké is en je drinkt niet te veel vanavond moet morgenochtend het streepje toch wel iets duidelijker zijn dan gisteren. Zo niet dan bel je even je ha hoe te handelen Succes! Heb je trouwens een foto van je testen gisterenochtend? Ps middagarurine kan een dag later nog steeds minder hcg bevatten dan de ochtendurine van de dag ervoor
Hier staan de foto's http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/384983-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschaps-ovulatie-testen-deel-17-a-348.html Misschien moet ik me er aan vast proberen te houden dat er te weinig hcg inzat. Maar ja ga gelijk van het slechte uit natuurlijk. Al had ik voor de test vanmiddag niet extreem gedronken. Om 12:00uur/12:15uur 2 glaasjes melk en om kwart voor 3 de test gedaan.
Door drinken wordt de concentratie hcg in je urine verdunt en sommige testen 's middags minder dan in de ochtend vanwege de concentratie, ik zou gewoon morgenochtend weer testen!Dan zou ie donkerder moeten zijn dan gister..
Hoe moeilijk ook, als je duidelijkheid wilt hebben, dan zul je gewoon weer moeten testen. Je kunt er ook voor kiezen om nog een paar dagen te wachten en dan weer te testen. Hopelijk ben je zwanger!
Vanmiddag had ik zoiets van bekijk het maar test pas zaterdag weer. Maar op dit moment heb ik zoiets van morgenochtend kan ook wel. Laatste paar dagen elke keer als ik gegeten heb misselijk. En vanmorgen ook al misselijk
Ik zie ook een 2de streepje wel heel licht maar toch.. Miss morgen nog is testen met die van kruidvat.. Sucses
Heb er nog maar 1 van die 2v5 en 13 van zwanger en kids. Denk als ik morgen ga testen die van zwanger en kids pak omdat ik er daar nog genoeg van heb
Het beste is om te testen met dezelfde test als gisterochtend, dan kun je het beter vergelijken met elkaar. Trouwens (ik kon jouw testen niet zien via de link) heb je met die 2 andere testen wel dezelfde type test gebruikt, of 2 verschillende, ook daar zit nog wel eens een groot verschil in, altijd voor het vergelijken dezelfde testen gebruiken.
hoi op de kv test zag ik toch wel een licht streepje staan ik duim voor je dat je vandaag of morgen een duidelijker test krijgt
Dinsdag ochtend met zwanger en kids en die 2v5 getest allebei vaag streepje. Gistermiddag met weer allebei getest 2v5 gaf na een uurtje een heel vaag streepje zwanger en kids na 5min een super vaag streepje. Minder duidelijk dan dinsdag ochtend. Vanmorgen weer getest met zwanger en kids geen streepje. En tegen beter weten in de digitale ook gedaan en daar kwam niet zwanger in. Ik weet het even niet meer